PracaGrupypl.praca.dyskusje › Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu

  • 11. Data: 2009-09-14 14:19:55
    Temat: Re: Patrzę i oczom nie wierzę-podali zarobki w ogloszeniu
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Łukasz pisze:

    > Możesz wyjaśnić co konkretnie jest w tym śmiesznego? Nie pytam o szkołe
    > podstawową, ale dlaczego niby podanie nazwy szkoły średniej i wieku w CV jest
    > dla ciebie zabawne?

    Bo są to informacje kompletnie bez znaczenia.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Whether you can hear it or not
    The Universe is laughing behind your back

  • 12. Data: 2009-09-14 15:11:08
    Od: live_evil <p...@o...pl>

    Miroslaw L. Baran pisze:

    > Bo są to informacje kompletnie bez znaczenia.

    Ukończenie technikum elektronicznego jest bez znaczenia przy rekrutacji
    na stanowisko elektronika?

    --
    live_evil

  • 13. Data: 2009-09-14 21:53:04
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    PT live_evil pisze:

    > Ukończenie technikum elektronicznego jest bez znaczenia przy rekrutacji
    > na stanowisko elektronika?

    Zaryzykowałbym radykalną tezę, że istotniejsze są umiejętności, jakie
    się tam nabyło. (Mógłbym zwracać uwagę, że pisałem o podawaniu
    numeru liceum a nie typu szkoły, ale mogłem też wyrazić się jaśniej.)

    Czyli, w przypadku składania CV na stanowisko przy którym istotna jest
    umiejętność natryskiwania powierzchni płaskich przy pomocy bulbulatora
    xyzzy wz. 1938, wyeksponowałbym raczej informację o posiadaniu takiej
    umiejętności (lub umiejętności zbliżonej) niż kładł nacisk na fakt
    ukończenia szkoły wieczorowej natrysków towarzyskich i uczuciowych.

    Wiek w żadnym razie nie ma powodu znajdować się w CV.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''For an adequate time call 555-3321''

  • 14. Data: 2009-09-15 04:51:52
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Wiek w żadnym razie nie ma powodu znajdować się w CV.

    Dlaczego? Wiek to bardzo ważna informacja dla pracodawcy, mogąca bardzo
    pomóc pracownikowi. W szczególności jeśli wiek < 26 lat.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2009-09-15 08:35:30
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Wiek to bardzo ważna informacja dla pracodawcy, mogąca bardzo pomóc
    > pracownikowi. W szczególności jeśli wiek < 26 lat.

    Wystarczającym powodem do podawania wieku w CV jest chcęć poznania go przez
    osobę, która ogłoszenie dała.
    Jeżeli oczywiście chcemy na ogłoszenie odpowiedzieć. Obowiązku pracy w PL już
    dawno nie ma, więc mamy prawo olać ogłoszenia od nie będących trędi pracodawców
    i umrzeć z głodu.

    Informacja o wieku kandydata jest tak samo pomocna, jak informowanie n.p. o
    znajomości Excela, czyli dla jednych pracodawców ma to znaczenie a dla innych
    wcale.

    --
    andreas

  • 16. Data: 2009-09-15 09:43:43
    Od: "Łukasz" <l...@N...gazeta.pl>

    Ja chodziłem do LO ale pomimo tego wpisuję to w CV gdyż była to specjalna
    profilowana klasa co też tam zaznaczam. Wiek też wpisuję gdyż działa to na
    moją korzyść, pracodawca ma prawo wiedzieć czy będę wiekiem pracował do
    młodego zespołu czy nie. Jeśli dla kogoś umieszczanie tych danych w CV jest
    zabawne, to sam jest zabawny.

  • 17. Data: 2009-09-15 10:31:08
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Łukasz pisze:
    > Ja chodziłem do LO ale pomimo tego wpisuję to w CV gdyż była to
    > specjalna profilowana klasa co też tam zaznaczam.

    To ja ci tylko powiem, że jak szukaliśmy administratora sieci, to
    najmniej nas interesowało, do jakiej profilowanej klasy chodził.

> [...]
    > wiedzieć czy będę wiekiem pracował do młodego zespołu czy nie. Jeśli
    > dla kogoś umieszczanie tych danych w CV jest zabawne, to sam jest

    Napnij się bardziej, tylko uważaj, żeby ci żyłka nie pękła. Jak Ci
    pracodawca proponuje, żebyś się nachylił, zdjął spodnie i przygotował
    na zaaplikowanie próbnika doodbytniczego, to kupujesz żel nawilżający
    za własne pieniądze, czy też zaciskasz zęby i myślisz o Brytanii?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Alliance, n.:
    In international politics, the union of two thieves who
    have their hands so deeply inserted in each other's pocket
    that they cannot separately plunder a third.
    -- Ambrose Bierce, ,,The Devil's Dictionary''

  • 18. Data: 2009-09-15 14:05:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > To ja ci tylko powiem, że jak szukaliśmy administratora sieci, to
    > najmniej nas interesowało, do jakiej profilowanej klasy chodził.

    I dalej niz koniec wlasnego nosa nigdy nie spojrzysz.

> [...]
    > na zaaplikowanie próbnika doodbytniczego, to kupujesz żel nawilżający
    > za własne pieniądze, czy też zaciskasz zęby i myślisz o Brytanii?

    Jedni kojarza wg zyciowych doswiadczen, inni wg rzyciowych.

  • 19. Data: 2009-09-15 18:04:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnhateq0.53k.baran@wrath.hell.pl Miroslaw L. Baran
    <b...@h...pl> pisze:

> [...]
    > ukończenia szkoły wieczorowej natrysków towarzyskich i uczuciowych.
    > Wiek w żadnym razie nie ma powodu znajdować się w CV.
    Jakich informacji ma prawo żądać pracodawca od osoby ubiegającej sie o pracę
    jasno określa KP. Wieku (daty urodzenia) tam nie ma. Jest za to zakaz
    dyskryminacji ze względu na m.in. wiek.
    Przepis przepisem, życie życiem.
    Zawsze bowiem znajdą się szmaciarze (są i tu, co często widać) o mentalności
    niewolnika, nie znający pojęcia szacunku do samego siebie, pogodzeni z
    własnym upodleniem do tego stopnia, że go nawet nie dostrzegają, ba! -
    uważają to za normę. Zrobią wszystko czego sobie ich pan lub przyszły pan
    zażyczy i jeszcze będą zadowoleni.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2009-09-15 19:22:07
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Jotte pisze:
    > [...] Jakich informacji ma prawo żądać pracodawca od osoby ubiegającej sie o
    > pracę jasno określa KP. Wieku (daty urodzenia) tam nie ma. [...]

    Ale jest PESEL.