PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile dni na zastanowienie i ew. przyjecie pracy?

  • 1. Data: 2006-06-30 10:32:54
    Temat: ile dni na zastanowienie i ew. przyjecie pracy?
    Od: "tour.leaderka" <t...@g...com>

    j.w.
    Mialam rozmowe w ten wtorek, pozytywny oddzwiek, ale przy omawianiu
    placy, szczeka mi opadla,ze tak mala. Z wrazenia
    powiedzialem jedynie, ze musze sie zastanowic, nie mowiac - kiedy dam
    znac. Czy musze sie okreslac juz dzis, czy moge jeszcze miec kilka dni
    w przyszlym tygodniu. Co o tym myslicie?

  • 2. Data: 2006-06-30 10:34:51
    Temat: Re: ile dni na zastanowienie i ew. przyjecie pracy?
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 30-06-2006 o 12:32:54 tour.leaderka <t...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > znac. Czy musze sie okreslac juz dzis, czy moge jeszcze miec kilka dni
    > w przyszlym tygodniu. Co o tym myslicie?

    Że w ciągu kilku dni nie przybedzie Ci danych do podjecia decyzji. Zrób to
    w ciągu najbliższego kwadransa.

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-06-30 10:51:10
    Od: "tour.leaderka" <t...@g...com>

    > Że w ciągu kilku dni nie przybedzie Ci danych do podjecia decyzji. Zrób to
    > w ciągu najbliższego kwadransa.
    >
    > --
    > TLP

    Skoro na poczatku przyszlego tyg. mam rozmowe w innej firmie, to moze
    przybedzie. Pytanie tylko, co z propozycja z wtorku

  • 4. Data: 2006-06-30 10:55:22
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 30-06-2006 o 12:51:10 tour.leaderka <t...@g...com>
    napisał(a):

    > Skoro na poczatku przyszlego tyg. mam rozmowe w innej firmie, to moze
    > przybedzie. Pytanie tylko, co z propozycja z wtorku

    Sądzimy, że nie mamy absolutnie żadnych danych, by Ci podpowiedzieć. ;-)
    Tak przy okazji: jesteś pewna, że kwota, którą Ci zaproponowano, nie
    podlega negocjacjom?

    --
    TLP

  • 5. Data: 2006-06-30 11:02:05
    Od: "tour.leaderka" <t...@g...com>

    To wersja po negocjacjach. Uslyszalam,ze wszyskto powyzej, to juz
    pensja kierownika. Rozmawialam z jednym z nich. Swiezakom placa 1500
    brutto!