PracaGrupypl.praca.dyskusje(PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc... › Re: (PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc...
  • From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: (PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem
    motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc...
    Date: Wed, 20 Mar 2002 17:15:26 +0100

    Użytkownik "Szymon" napisal:
    > Myślę, że kolor i jakość koperty nie ma znaczenia...
    > Najczęściej listy otwiera sekretarka i do władnych
    > osób docierają same dokumenty, a koperty idą
    > do kosza...

    Przyznam sie, ze dla mnie najwiekszy problem stanowil fakt iz CV i list
    motywacyjny musze poskladac. Zgiete na raz jeszcze bym przebolal, ale na
    dwa... tego moj zmysl estetyczny przebolec juz nie mogl. Oczami wyobrazni
    widzialem jak ktos bierze do rak pogiete kartki - straszne! :) No ale
    zmysl estetyczny nie zawsze idzie w parze z ogolnie przyjetymi standardami
    wiec wolalem sie upewnic (wole zblaznic sie na grupie niz przed
    ewentualnym pracodawca).
    Skorzystalem z rady Pawla - kupilem koperte A4, do ktorej wlozylem
    dokumenty oblozone sztywna, przezroczysta okladka. Z efektu jestem bardzo
    zadowolony :))

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __