PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy numeracja faktur dowolna ?

  • 1. Data: 2002-03-19 11:12:12
    Temat: czy numeracja faktur dowolna ?
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello pl-praca-dyskusje,

    pytanie mam odnośnie numeracji faktur - czy jest to dowolne czyli
    ie, 1/2002, 2/2002 itp czy trzeba stosowac jakis schemat ? ;)

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 2. Data: 2002-03-19 11:22:08
    Temat: Re: czy numeracja faktur dowolna ?
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "m3fist0" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hello pl-praca-dyskusje,
    >
    > pytanie mam odnośnie numeracji faktur - czy jest to dowolne czyli
    > ie, 1/2002, 2/2002 itp czy trzeba stosowac jakis schemat ? ;)

    Przepisy mówią tylko że w danym roku podatkowym musi być ciągła. Natomiast
    przez co łamane i ile łamań to Twoja sprawa.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-03-22 12:13:27
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    natomiast przy zalozeniu dzialalnosci od zera numer musi byc 1/.../2002 bo
    jesli zaczniesz od 100/...itd to beda szukac tych 99 faktur.

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a77efi$i3$1@news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-04-06 23:08:58
    Od: "Michal Misiaszek" <m...@p...onet.pl>

    Chyba mozna dowolnie ... jak tak robie ... grunt zebys je mogl latwo i
    jednoznacznie zidentyfikowac w rejestrze VAT.

    PZDR

    Misiek