PracaGrupypl.praca.dyskusje(PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc... › Re: (PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc...
    From: Pawel Hadam <P...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: (PILNE) Wlasnie pojawil sie kolejny problem w zwiazku z CV i listem
    motywacyjnym - ponownie prosze o pomoc...
    Date: Tue, 19 Mar 2002 15:21:02 +0100

    > W czym powinienem wyslac swoje CV i list motywacyjny? Czy zwykla, mala,
    > biala koperta jest odpowiednia? Aby zmiescic tam kartke A4 musze ja
    > skladac na dwa razy. Mam wrazenie jakbym wreczal nauczycielce klasowke na
    > skrawku wyrwanej z zeszytu kartki. Jednak z drugiej strony nie ma tam az
    > tyle papierow aby korzystac z duzej, szarej koperty...

    Mysle, ze jesli masz 2 (dwie) kartki (CV + list) to spokojnie mozesz
    wyslac w malej, bialej kopercie. Byle byla elegancka, tzn. czysto biala,
    z ladnego papieru itp.

    Skladasz listy wtedy oczywiscie najpierw w pionie (w dluzszym rozmiarze)
    a potem w krotszym.

    Pakowanie w A4 ma ta wade, ze list wtedy jest miekki i latwo sie na
    poczcie pomnie i zniszczy. Ale temu mozna zaradzic, pakujac te 2 kartki
    w koszulke plastikowa. Ale najlepiej nie taka do segregatora z
    dziurkami, tylko taka sztywniejsza, otwarta na 2 bokach. Wtedy tez jak
    wyjma z koperty to maja Twoje papiery razem (nie fruwa), sztywne,
    zabezpieczone a jednoczesnie od razu widoczne. Koszulke najbardziej
    przejrzysta jak sie da, bez wzorkow, nie matowa.

    Pawel