PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 631. Data: 2002-12-11 17:08:20
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > dawno stałeś się nudnym ignorantem i nie zasłaniał się wiecznie ortografią
    > bo pomyślę że z dzieciakiem gadam !!!!

    Myślę, że pora abyś zapoznał się ze znaczeniem słowa 'ignorant'.

    --
    ___________ (R)

  • 632. Data: 2002-12-11 17:10:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Co umie - od kilku lat projektuje pewne pojazdy drogowe, w trakcie
    > studiow pracowal przy "komercyjnych" projektach na uczelni;

    Ile w Polsce masz producentów owych pojazdów drogowych, którzy utrzymują
    własne biura projektowe?

    > na caly serwis; Dodam, ze ze wzgledu na dzieci, pracujaca zone, dojazdy
    > dziesiat km. od W-wy i tragiczny przejazd przez W-we musi sie trzymac
    > Centrum, blisko Wisly i okolic prawobrzeznej W-wy;

    Skoro musi, to widać ma źle, że musi.

    --
    ___________ (R)

  • 633. Data: 2002-12-11 17:11:51
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Bo np byla bezrobotna, albo zarabiala 700 zl/mies. A ty na ile jestes
    > ubezpieczony? Jestes przekonany, ze w razie kalectwa to wystarczy?

    Tak. A jeśli ktoś zarabia 700zł, to najwyraźniej Państwo mu za duzo
    zabiera, albo jest kiepskim pracownikiem.
    --
    ___________ (R)

  • 634. Data: 2002-12-11 22:05:21
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ile w Polsce masz producentów owych pojazdów drogowych, którzy utrzymują
    > własne biura projektowe?

    Nie wiem. To nie o mnie chodzi i nie tworze zgranej komorki rodzinnej z
    innym facetem ;).

    > Skoro musi, to widać ma źle, że musi.

    Co do dzieci i zony - tu dla mnie sprawa jest wyzsza, ma dzieci

    to dobrze, zona musi pracowac - trudno taki kraj i zawod.

    Co do zamieszkania - mogl mieszkac w kawalerce w cztery osoby ale za
    polowe ceny tej kawalerki w nienajlepszej okolicy kupil sobie budynek w
    stanie surowym dziesiat km od W-wy. Jezeli znasz doswiadczenie z
    zageszczaniem ilosci szczurow na stalej powierzchni, to wiesz, ze dobrze
    zrobil. Na wieksze mieszkanie w W-wie niebyloby go stac.

    A co do dojazdow - nie wiem skad jestes ale czasami dojechanie z jednego
    kranca W-wy na drugi w godzinach szczytu to nawet 2 h w jedna strone z
    kilkoma przesiadkami.

    Flyer

  • 635. Data: 2002-12-12 01:05:32
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zmień podejście. To co powyżej znaczy:
    > Jeżeli ktoś jest sparaliżowany to ja za niego zapłacę. Naucz się takiego
    > podejścia. Nie 'zwolniony' tylko 'ja płacę'.
    >
    > Czemu ta osoba nie ubezpieczyła się?

    Nie zrozumiales mnie. Chodzi o to aby ludzi zachecic do nauki, wiec takie
    "kredyty" powinny byc w miare bezpieczne. Jest tez bardzo prawdopodobne ze
    prywatne instytucje beda dofinansowywaly tego typu fundusze, niczym teraz
    dofinansowuja "cartitas" lub "podarujmy dzieciom slonce". Jezeli beda
    przynosily straty to po prostu upadna ;)

  • 636. Data: 2002-12-12 12:27:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Nie wiem. To nie o mnie chodzi i nie tworze zgranej komorki rodzinnej z
    > innym facetem ;).

    Proponuję przyjąć - ZERO. I masz odpowiedź - gość jest doskonałym
    fachowcem w dziedzinie, w której w Polsce nikt nie chce kupic jego
    zdolności.

    > A co do dojazdow - nie wiem skad jestes ale czasami dojechanie z jednego
    > kranca W-wy na drugi w godzinach szczytu to nawet 2 h w jedna strone z
    > kilkoma przesiadkami.

    Używam samochodu - niestety, w Warszawie tak jest szybciej.

    --
    ___________ (R)

  • 637. Data: 2002-12-12 13:29:07
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 11 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Tak. A jeśli ktoś zarabia 700zł, to najwyraźniej Państwo mu za duzo
    > zabiera, albo jest kiepskim pracownikiem.

    Albo absolwentem, albo niezlym sprzedawca w malem miasteczku, albo
    smieciarzem, moze zamiata chodniki, albo przeprowadza dzieci przez ulice
    przed szkola. I co z tego nie nalezy im sie prawo do pomocy w razie
    powaznego wypadku? Zapewne pare lat temu byles przeciwko pomocy panstwa
    dla powodzian? Sluchaj ja ci naprawde zycze, zeby cie szczescie nie
    opuscilo, bo wtedy ktos moze zrealizwac twoje idee i zapewniam cie, ze
    zmienisz poglady.

    Pozdr. Shrek.

  • 638. Data: 2002-12-13 17:30:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:
    > przed szkola. I co z tego nie nalezy im sie prawo do pomocy w razie
    > powaznego wypadku? Zapewne pare lat temu byles przeciwko pomocy panstwa

    Nie, nie należy im się samo z siebie. Należy im się odszkodowanie,
    jeżeli zawarli takową umowę z kimś, kto ich ubezpiecza.

    > dla powodzian?

    Nie, nie pomoc dla powodzian, a zmuszanie innych, aby płacili tym,
    którym rozsądku brakło.

    > Sluchaj ja ci naprawde zycze, zeby cie szczescie nie
    > opuscilo, bo wtedy ktos moze zrealizwac twoje idee i zapewniam cie, ze
    > zmienisz poglady.
    Tak się składa, że nie liczę na szczęscie tak, jak Ci, którzy najpierw
    wolą kupić flaszkę, zamiast zapłacić składkę na ubezpieczenie, a potem
    wołają, jacy to oni biedni.

    Jeżeli uważasz, że nieubezpieczonym się coś należy, to się zgodzę, pod
    warunkiem, że należeć im się będzie od Ciebie.

    --
    ___________ (R)

  • 639. Data: 2002-12-15 15:50:30
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 13 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Nie, nie należy im się samo z siebie. Należy im się odszkodowanie,
    > jeżeli zawarli takową umowę z kimś, kto ich ubezpiecza.

    No przeciez zawarli. Zeby dostac zasilek trzeba wczesniej pracowac przez
    okreslony czas i odprowadzac ZUS.

    > Nie, nie pomoc dla powodzian, a zmuszanie innych, aby płacili tym,
    > którym rozsądku brakło.

    No przeciez oni tez sie nie ubezpieczyli. A coz to za problem zawrzec
    ubezpieczenie od powodzi? A jednak jak najbardziej popieralem akcje pomocy
    dla powodzian.

    > Jeżeli uważasz, że nieubezpieczonym się coś należy, to się zgodzę,
    > pod warunkiem, że należeć im się będzie od Ciebie.

    Przeciez sa ubezpieczeni. Nazywa sie to ubezpieczenie spoleczne. Fakt, ze
    w naszym kraju sprowadzone do absurdalnej wysokosci. Podaj prosze nazwe
    cywilzowanego kraju, gdzie ubezpieczenie spoleczne nie obowiazuje, oraz
    podstawowa opieka nie jest finansowana z podatkow.

  • 640. Data: 2002-12-15 17:50:29
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 15 gru 2002, Shrek <l...@w...pl> zapodal(a):

> [...]
    > prosze nazwe cywilzowanego kraju, gdzie ubezpieczenie spoleczne nie
    > obowiazuje, oraz podstawowa opieka nie jest finansowana z podatkow.

    Przepraszam. Chodzi o opieke medyczna.