PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 161. Data: 2002-12-02 18:47:01
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    ciach.

    Ech w modre. Naprawde tepy jestem, bo nic poza chamstwem w tym nie widze.

    Pozdr. Shrek.

  • 162. Data: 2002-12-02 18:47:04
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Po co? Sami z głodu umrą. A tak i więcej się nacierpią przecież. O tym nie
    > pomyślałeś :)

    No tak ale czlowiek moze ok 40 dni wytrzymac bez jedzenia - a tak raz ciach
    gaz i do piachu. ;-)

  • 163. Data: 2002-12-02 18:50:11
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kondor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No tak ale czlowiek moze ok 40 dni wytrzymac bez jedzenia - a tak raz
    ciach
    > gaz i do piachu. ;-)
    No co ty, tak im ułatwiać? O to chodzi aby jeszcze trochę przed śmiercią
    pocierpieli :)

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 164. Data: 2002-12-02 18:51:58
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Kształtuj swoja wiedze na podstawie bezgranicznego zaufania w
    > wiadomości 'wybiórczej', a daleko nie zajdziesz.

    Ksztaltuje swoja wiedze na wiele sposobow. I unikam ignorowania
    niwwygodnych dla mnie wiadomosci stwierdzem "na pewno klamia, przeciez
    swiat nie moze byc taki be". A tak na marginesie czytales ten artykul.
    Chyba nie, bo przeciez Wyborcza jest wybiorcza. Wiec jak to jest, najpierw
    piszesz, ze zacytowany fragment jest "testem na inteligencje", a w
    nastepnym poscie, ze tak w ogole to nieprawda? I jakie sa wedlug ciecie
    wiarygodne zrodla?

    Pozdr. Shrek.

  • 165. Data: 2002-12-02 18:56:17
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > No co ty, tak im ułatwiać? O to chodzi aby jeszcze trochę przed śmiercią
    > pocierpieli :)

    Ale wtedy trzeba będzie im jakis zasiłek dać (10 zł/ miesiąc) (oczywiscie z
    podatków AP). :))

    Trzymaj się

    Kondor

  • 166. Data: 2002-12-02 19:03:36
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Ale wtedy trzeba będzie im jakis zasiłek dać (10 zł/ miesiąc) (oczywiscie
    > podatków AP). :))
    No przecież nie z moich, ale to i tak wyniesie taniej, niż opłaty za gaz :)

  • 167. Data: 2002-12-02 19:06:59
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > O firmie gdzie pracuję? Nie, niestety nie wolno mi.

    Hm. jakas tajna agencja? Skad bierze sie te 90% nic nie umiejacych na
    rekrutacji, skoro jest tajna? Prawde mowiac pierwszy raz spotkalem sie z
    sytuacja, kiedy komus zabrania sie powiedziec gdzie pracuje (no chyba, ze
    tajne). Moze po prostu nie chcesz? W sumie sie nie dziwie.

    Pozdr. Shrek.

  • 168. Data: 2002-12-02 19:13:58
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hm. jakas tajna agencja?
    Firma widmo? Może jej wcale nie ma :) ??

  • 169. Data: 2002-12-02 19:20:16
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    Nienawiścią nie można zajechać daleko. Za daleko można. - Kaimierz
    Przerwa-Tetmajer.

    mam nadzieje ze powyzsze sprawdzi sie w przypadku AP jak sprawdzilo sie w
    wielu innych przypadkach,
    i dostanie od zycia duuzego kopa w jego parszywa dupe!

    UWAGA! wiecie ze zamierzchlej przeszlosci ;) nazwiska byly nadawane na
    podstawie jakichs cech lub wykonywanego zawodu?? np. Karbownik - mozna
    wywnioskowac ze byl wlascicielem stawow rybnych albo cos takiego. Ciekawe od
    czego wzięło sie nazwisko Płaszczyca?? :) ninniejszym oglaszam konkurs na
    najciekawsze wytlumaczenie :) niestety (albo aż) jedyna nagroda bedzie
    satysfackja z ... wiecie czego ;)

    pozdrawiam wszystkich antyPłaszczącychsię
    Dominik

  • 170. Data: 2002-12-02 19:21:17
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Zuku" <g...@o...pl> napisał

    > co mowi bezrobotny absolwent uniwerka do pracujacego
    > absolwenta politechniki ?
    > - hamburgera prosze :)

    Ha, ha :)))
    No tak, niestety...