PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej

  • 51. Data: 2002-12-03 00:15:21
    Temat: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Iwona" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:asdt7u$g4t$1@news.tpi.pl...
    > Człowieku zastanowił byś się co ty wogóle piszesz. Piszesz , że jesteś
    > obywatelem naszego kraju , ale widze że tak naprawdę nie masz o niczym
    > pojecia. Każdy prawdzi obywatel wie, że w fabryce w Ożarowie produkowane
    > były najlepsz kable w Europie. I to od nas kupowała je cała Europa.

    Anglicy tez kiedys produkowali na caly swiat parowozy i jakos ich teraz nie
    produkuja ;)). Trzeba powiedziec sobie szczerze, rozwoj telekomunikacji
    zwlaszcza tej miedzianej zostanie zachamowany i to na dlugo. Fakt jest
    faktem ze wine za przegrzenie swiatowej gospodarki ponosza firmy
    telekomuniakcyjne w ktore wpompowano za duzo mld $$$ a telefonika to jedna z
    ofiar tych faktow.

  • 52. Data: 2002-12-03 09:49:36
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    nie dam się sprowokować przez ciebie, nie zrobię ci tej przyjemności !

    a z trzęsidupkiem uważaj żebyś za miesiac miał co żreć !

    Wrangler

  • 53. Data: 2002-12-03 11:30:03
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > 2:0. Znowu zgaszonyś.
    >
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    > ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    Czasem jak Ciebie czytam to zdaje mi sie zes strazak... ;))

  • 54. Data: 2002-12-03 13:01:43
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    nie on ma taki styl bycia i życia widocznie !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 55. Data: 2002-12-04 01:07:54
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > a z trzęsidupkiem uważaj żebyś za miesiac miał co żreć !

    Pamiętaj, że wtedy nie omieszkam podać publicnie kim jesteś naprawdę.

    --
    ___________ (R)

  • 56. Data: 2002-12-05 08:30:27
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > O tym, że można będzie pracować poza granicami kraju nie słyszałes...

    Tak, ale 10-letnich okresach przejściowych.

    pzdr
    SławekM

  • 57. Data: 2002-12-05 08:33:33
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Mi chodzi o to ze ci ludzi sobie strasznie zaszkodzili. A jesli chodzi o
    > dzialanosc tej firmy to sie nie dziwie inwestorowi, poniewaz rynek
    > telekomunikacyjny przechodzi gleboki kryzys. Do tego nowe technologie
    > pozwalaja na starych kablach uzyskiwac o wiele wieksze przepustowosci, co
    > powoduje ze nie trzeba klas nowych :(. Dosc ciekawy artykul an ten temat,
    > jest w starym numerze The Economist, oraz w ostatnim numerze Bussines
    Week.
    > No coz nie jestesmy w stanie zminic pogody ;)

    Tak tylko wtrącę, że kable telekomunikacyjne to był bardzo wąski margines
    produkcji Ożarowa. Tam robili głównie kable energetyczne.

    pzdr.
    SławekM

  • 58. Data: 2002-12-05 11:21:29
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    nie strasz mnie, bo kij ma dwa końce !!!!

    Wrangler

  • 59. Data: 2002-12-05 14:19:44
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asncm8$67r$...@n...tpi.pl...
    > nie strasz mnie, bo kij ma dwa końce !!!!

    Haha :-)) No więc przyznajcie się - kim jesteście? ;-)))

  • 60. Data: 2002-12-05 14:49:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > nie strasz mnie, bo kij ma dwa końce !!!!

    PO pierwsze, to Ty zacząłeś od straszenia, po drugie, moje dane
    publikuje sam.
    --