PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej

  • 41. Data: 2002-12-02 20:00:42
    Temat: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > z racji swojego wieku chociażby !

    A ile masz latek, biedny człowieku?

    P.S. głupotę też można zbierać przez całe życie.
    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2002-12-02 20:01:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > komu sobie ? ja nie chciałbym mieć tak nasrane w głowie !

    No ja też nie chciałbym miec tak nasrane w głowie, jak Ty. Tu się
    zgadzamy.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2002-12-02 20:30:50
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    głupotę też można zbierać przez całe życie i ją wcielać w życie, gratuluję
    postawy !

    Wrangler

  • 44. Data: 2002-12-02 20:31:30
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    gadanie z tobą to jak z koniem przez telefon !

    Wrangler

  • 45. Data: 2002-12-02 20:59:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > głupotę też można zbierać przez całe życie i ją wcielać w życie, gratuluję
    > postawy !

    No skoro sugerujesz, żeś starszy, to i głupotę zbierac dłużej miałeś
    czas...

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2002-12-02 21:04:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > gadanie z tobą to jak z koniem przez telefon !

    Widzisz, kłopot w tym, że chcesz walczyc na słowa. A niestety nie
    posługujesz się tym narzędziem zbyt sprawnie.
    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2002-12-02 21:08:06
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    ;-)))) ale koleś jesteś niesamowity, w złym słowa znaczeniu !

    Wrangler

  • 48. Data: 2002-12-02 21:11:00
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    ty tez nie, chociaż chciałbym móc z tobą pogadać w 4 oczy czy aby jesteś tak
    inteligentny i bystry za jakiego sie masz !!!!

    Wrangler

  • 49. Data: 2002-12-02 23:47:44
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > ;-)))) ale koleś jesteś niesamowity, w złym słowa znaczeniu !

    2:0. Znowu zgaszonyś.

    --
    ___________ (R)

  • 50. Data: 2002-12-02 23:48:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > ty tez nie, chociaż chciałbym móc z tobą pogadać w 4 oczy czy aby jesteś tak
    > inteligentny i bystry za jakiego sie masz !!!!

    Jak na razie dałeś się dwa razy zgasić (tak wiem, będziesz zaprzeczał).
    Poza tym, w odróżnieniu od Ciebie, trzęsidupku nie chowam się za
    parawanem anonimowości.

    --