PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gloport to wcielenie Amwaya?

  • 1. Data: 2004-07-22 11:35:45
    Temat: Gloport to wcielenie Amwaya?
    Od: "Charon Hasz" <c...@g...pl>

    Witam

    To Amway pod nową postacią, czy firma która wykorzystuje te same metody
    działania?? System pozyskiwania dystrybutorów, te same techniki motywacyjne
    itd.
    Wie ktoś coś więcej na temat Gloportu??

    Pzdr.
    CH.Hasz

  • 2. Data: 2004-07-25 08:04:24
    Temat: Re: Gloport to wcielenie Amwaya?
    Od: "plonker" <s...@o...pl>

    > To Amway pod nową postacią, czy firma która wykorzystuje te same metody
    > działania?? System pozyskiwania dystrybutorów, te same techniki
    motywacyjne

    > Wie ktoś coś więcej na temat Gloportu??

    Ja nie wiem, wiem że VEBSO to jedno z wcieleń Amway'a. Ale metody i techniki
    działania nie idą z samej firmy ale z ludzi (dystrybutorów) którzy ją
    tworzą. Amway miał to do siebie że znalazło se tam dużo szaleńców, ale może
    teraz będzie inaczej, ludzie już są bardziej realistycznie do tego
    nastawieni niż 10 lat temu :-)