PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejestracja bezrobotnego

  • 1. Data: 2003-04-07 12:30:35
    Temat: rejestracja bezrobotnego
    Od: "mjd" <m...@o...pl>

    Jakie dokumenty są potrzebne do zarejestrowania się jako bezrobotny?

    Czy będąc zameldowanym w jednym mieście a faktycznie mieszkająć w innym
    województwie muszę się rejestrować tam, gdzie mam zameldowanie?

    --
    Pozdrawiam :)))
    Jurek

  • 2. Data: 2003-04-07 12:47:44
    Temat: Odp: rejestracja bezrobotnego
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    do zarejestrowania potrzeba druki z urzedu, swiadectwa pracy, szkolne,
    dyplomy, dowod osobisty.
    jezeli masz tymczasowy meldunek tam gdzie mieszkasz to mozesz sie tam
    zarejestrowac jezeli niemasz to nie da rady i musisz u siebie.

    tomek

  • 3. Data: 2003-04-07 17:27:01
    Temat: Re: rejestracja bezrobotnego
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jezeli masz tymczasowy meldunek tam gdzie mieszkasz to mozesz sie tam
    > zarejestrowac jezeli niemasz to nie da rady i musisz u siebie.

    gOSIA

  • 4. Data: 2003-04-09 06:50:33
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]