PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za stronę w PHP?

  • 1. Data: 2003-04-07 12:31:16
    Temat: ile za stronę w PHP?
    Od: "mjd" <m...@o...pl>

    Ile można dostać za zrobienie strony w PHP z dostarczonych gotowych
    elementów graficznych i tekstów?

    --
    Pozdrawiam :)))
    Jurek

  • 2. Data: 2003-04-07 14:46:14
    Temat: Re: ile za stronę w PHP?
    Od: "Piotr Pankowski" <p...@h...pl>

    Użytkownik "mjd" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile można dostać za zrobienie strony w PHP z dostarczonych gotowych
    > elementów graficznych i tekstów?

    standardowo, 1/5 ceny samochodu.

    --
    pandi

  • 3. Data: 2003-04-07 16:56:59
    Od: Greg <g...@o...pl>

    bez przesady..
    chyba ze 20-letniej syrenki
    (moj kumpel kupil ostatnio taka za dwie pryty)

  • 4. Data: 2003-04-08 00:13:41
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "mjd" <m...@o...pl> writes:

    > Ile można dostać za zrobienie strony w PHP z dostarczonych gotowych
    > elementów graficznych i tekstów?

    ile mozna dostac za wykopanie rowu uzywajac dostarczonych narzedzi?

    czlowieku, nie napisales ani co za strona, ani ile tego - nic, zadnych
    szczegolow, a domagasz sie zeby ci ktos wycenil?

    poza tym wez troche uzyj mozgu. polaz po stronach firm providerskich
    badz innych i zajrzyj w cenniki.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-04-08 05:27:36
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Greg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bez przesady..
    > chyba ze 20-letniej syrenki
    > (moj kumpel kupil ostatnio taka za dwie pryty)

    to nie przesada, a czy to bedzie 20 letnia syrenka,
    czy nowy mercedes i ewentualnie jaki model,
    to juz zalezy co to za "strona".

  • 6. Data: 2003-04-08 14:20:25
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

    > poza tym wez troche uzyj mozgu. polaz po stronach firm providerskich
    > badz innych i zajrzyj w cenniki.
    ja myślę że uzyska z tego odpowiedź "1/5 ceny samochodu".

  • 7. Data: 2003-04-08 15:15:35
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    mjd <m...@o...pl> napisał(a):

    > Ile można dostać za zrobienie strony w PHP z dostarczonych gotowych
    > elementów graficznych i tekstów?
    >
    > --
    > Pozdrawiam :)))
    > Jurek

    Jeśli jesteś profesjonalistą, to chyba wiesz ile godzin pracy będzie to cię
    kosztować. Przemnóż liczbę godzin razy swoją stawkę i otrzymasz jakiś wynik.
    Rozumowanie, ile maksimum da się wydusić z klienta jest głupie.

  • 8. Data: 2003-04-08 21:58:07
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

> [...]
    wynik.
    > Rozumowanie, ile maksimum da się wydusić z klienta jest głupie.
    A ja myślę, że jednak cena w znacznej mierze od tego zależy, czego dowodem
    są ceny jakie można uzyskać (od bardzo niskich w niektórych regionach po
    horrendalnie wysokie za np. zlecenia rządowe).

  • 9. Data: 2003-04-08 22:18:51
    Od: "mjd" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > czlowieku, nie napisales ani co za strona, ani ile tego - nic, zadnych
    > szczegolow, a domagasz sie zeby ci ktos wycenil?

    gościu, niczego się nie domagam, zapytałem a ciebie nikt nie prosił o
    wypowiedź w takim tonie więc co się rzucasz, chyba, że konieczne się chcesz
    popisać...chyba tak
    poza tym już sobie poradziłem

  • 10. Data: 2003-04-09 07:02:43
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "mjd" <m...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > gościu, niczego się nie domagam, zapytałem a ciebie nikt nie prosił o

    o, nie zauwazyles nawet jakiej plci jestem ;))) to trzeba byc bardzo
    inteligentnym, zeby uwazac imie Nina za meskie :)))) - zwlaszcza w
    jezyku polskim.

    > wypowiedź w takim tonie więc co się rzucasz, chyba, że konieczne się chcesz

    nie rzucam sie, ino pisze co mysle. jakbys nie wiedzial - to jest
    grupa dyskusyjna, publikujac tutaj posta wystawiasz go na publiczna
    krytyke i kazdy, kto czyta ta grupe moze sobie skomentowac go w sposob
    dowolny.

    warto czasem sie doinformowac, na jakie forum postujesz...