PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do Urzędu Miejskiego

  • 1. Data: 2003-04-07 10:51:21
    Temat: Do Urzędu Miejskiego
    Od: Joanna <o...@t...pl>

    Jak adresować swoją oferte pracy wysyłając ją zwykłą pocztą do UM ?
    Wiadomo, że chodzi o konkretny wydział, ale czy na kopercie
    pisać Urząd Miejski, Wydział XXX, czy tylko Urząd Miejski i adres ?
    A może Urząd Miejski, Dział Kadr ?
    Oczywiście w LM jest konkretnie napisane o jaki wydział mi chodzi.
    No i czy na kopercie dopisywać "Oferta pracy", co by mogli od razu
    wyrzucić do kosza ? :)

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2003-04-07 14:33:33
    Temat: Re: Do Urzędu Miejskiego
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Joanna napisał:

> [...]
    > Oczywiście w LM jest konkretnie napisane o jaki wydział mi chodzi.
    > No i czy na kopercie dopisywać "Oferta pracy", co by mogli od razu

    A oferte masz:

    - po znajomosci - spytaj sie znajomego
    - z ogloszenia - tak jak jest napisane w ogloszeniu

    Flyer

  • 3. Data: 2003-04-08 07:18:44
    Temat: Odp: Do Urzędu Miejskiego
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Joanna <o...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@t...pl...
> [...]
    > Wiadomo, że chodzi o konkretny wydział, ale czy na kopercie
    > pisać Urząd Miejski, Wydział XXX, czy tylko Urząd Miejski i adres ?

    Do konkretnego wydziału - bez wątpienia.
    W urzędzie możesz dostać pracę tylko i wyłącznie jeżeli dyrektor wydziału w
    którym masz pracować się o to postara. Więc to jemu przede wszystkim musisz
    się przypodobać.

    Rafał

  • 4. Data: 2003-04-08 10:35:35
    Temat: Re: Odp: Do Urzędu Miejskiego
    Od: Joanna <o...@t...pl>

> [...]
    > którym masz pracować się o to postara. Więc to jemu przede wszystkim musisz

    ok, dzieki

  • 5. Data: 2003-04-12 20:53:56
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    napisane o jaki wydział mi chodzi.
    > No i czy na kopercie dopisywać "Oferta pracy", co by mogli od razu

    Według mnie na kopercie tylko Urząd Miejski i adres, a w liscie motywacyjnym
    zwrócić się do burmistrza czy prezydenta, bo to on ewentualnie przyjmie do
    pracy, a nie kierownik jakiegoś wydziału. Wszystko przechodzi przez "górę".
    Pozdrawiam
    Ania

  • 6. Data: 2003-04-14 06:28:59
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik domańczak <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7bnrl$308$...@n...onet.pl...
> [...]
    > zwrócić się do burmistrza czy prezydenta, bo to on ewentualnie przyjmie do
    > pracy, a nie kierownik jakiegoś wydziału. Wszystko przechodzi przez

    Przez jaką górę? Oczywiście to burmistrz bądź prezydent figuruje na umowie o
    pracę, ale tam nawet nie ma jego podpisu (przynjamniej w dużych gminach). Z
    upoważnienia podpisują się kadrowe.
    Ale nawet nie one decydują o przyjęciu bądź nie.
    Tak naprawdę wszystko zależy od dyrektora wydziału w którym masz pracować.

    Zresztą - chyba nie myślisz, ze decyzje kadrowe dot. każdego z np. 1500 tys.
    urzędników miejskich np. Wrocławia podejmuje prezydent??

    Rafał

  • 7. Data: 2003-09-06 21:18:35
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]

    :))) w Urzędzie Miejskim nie ma czegoś takiego jak Dział Kadr

    Składa się do naczelnika, prezydent się tym wcale nie zajmuje. Często udaje
    się złożyć w dziale administracyjno - finansowym, oni się zajmują kadrami.
    A list motywacyjny zaadresuj standardowo: Szanowni Państwo, przecież nie
    wiadomo kto będzie to czytał.
    Na kopercie - Urząd Miejski, Wydział ... ul. kod Miasto
    Oferta pracy nie pisz. I tak trafi tam gdzie ma trafić z odpowiednim
    opóźnieniem.

    Th