PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga na firme GData !

  • 1. Data: 2003-07-12 09:34:25
    Temat: Uwaga na firme GData !
    Od: "Pablo" <w...@w...pl>

    Chciałbym przestrzec wszystkich przed praktykami jakie stosuje firma GData
    ze Szczecinka. Otóż swego czasu starałem się o pracę w tejże firmie jako
    programista i usłyszałem, że muszę wykonać pewien projekt, aby pokazać że
    coś potrafię. Uporałem się z zadanym mi problemem (od trzech lat pracuję
    jako programista VC++ więc dobrze orientuję się w temacie). Okazało się że
    problem rozwiązałem, tylko muszę dorobić trochę więcej komentarzy do kodu.
    Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że "rozwiązanie nie spełnia ich
    oczekiwań w 100%" wobec czego mi podziękowali. Może nie byłoby w tym nic
    dziwnego, tylko że wszystkie osoby które znam zostały tam podobnie
    potraktowane. Poza tym stwierdzenie "rozwiązanie nie spełnia oczekiwań w
    100%" w przypadku gdy cała ustalona wcześniej funkcjonalność została
    wykonana może określać np. że panom z firmy GData nie podobało się
    rozłożenie kontrolek na formularzu. Cwany sposób na uzyskiwanie darmowych
    rozwiązań programistycznych.

    Może warto najpierw podpisać stosowną umowę przed wykonaniem jakiejkolwiek
    pracy, żeby przynajmniej dostać wynagrodzenie za zrobioną robotę. Ja
    przynajmniej już więcej nigdy nie dam się tak nabrać.

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 2. Data: 2003-07-12 14:13:06
    Temat: Re: Uwaga na firme GData !
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@w...pl news:beoktv$6td$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > jakiejkolwiek pracy, żeby przynajmniej dostać wynagrodzenie za
    > zrobioną robotę. Ja przynajmniej już więcej nigdy nie dam się tak

    Ale sie im dales zrobic w balona :|

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-07-14 09:45:10
    Od: "Forrest" <d...@p...wp.pl>

> [...]
    > pracy, żeby przynajmniej dostać wynagrodzenie za zrobioną robotę. Ja
    > przynajmniej już więcej nigdy nie dam się tak nabrać.

    Ja sie od tego ustronilem poniewaz tez dostalem projek do napisania i w pore
    pod namowa kolegi ktory tam pracowal opamietalem sie poniewaz on mi
    powiedzial o tym ze tam tak postepuja z ludzmi i olalem to.
    Szczere wspolczucia

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-07-14 10:39:43
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Pablo <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wykonana może określać np. że panom z firmy GData nie podobało się
    > rozłożenie kontrolek na formularzu. Cwany sposób na uzyskiwanie darmowych

    A nie da się jakoś cwaniaków złapać za rękę. Przecież masz zamówienie,
    posiadasz kody i masz odpowiedź - "że nie spełnia ..." - co oznacza, że
    zamówioną robotę jednak odebrali i ocenili.

    Jeśli robią software do sprzedawania, to może gdzieś w ofercie znajdziesz
    swoją robotę i da się gnojków zaskarżyć.

  • 5. Data: 2003-07-14 12:06:06
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Pablo" <w...@w...pl> wrote in message

    > Może warto najpierw podpisać stosowną umowę przed wykonaniem jakiejkolwiek
    > pracy, żeby przynajmniej dostać wynagrodzenie za zrobioną robotę. Ja
    > przynajmniej już więcej nigdy nie dam się tak nabrać.

    Ty nie pisz na newsy tylko do Panstwowej Inspekcji Pracy - juz oni tam
    wiedza jak rozgryzac takie orzeszki ... :-)

  • 6. Data: 2003-07-27 20:18:46
    Temat: Odp: Uwaga na firme GData !
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Pablo <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:beoktv$6td$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > pracy, żeby przynajmniej dostać wynagrodzenie za zrobioną robotę. Ja
    > przynajmniej już więcej nigdy nie dam się tak nabrać.

    A moze lepiej jednak napisac program, ktory po 5 uruchomieniach przestaje
    dzialac,
    albo taki ktory z dniem jakimstam przestaje dzialac ?
    Co Ty na to ?
    Pozdr.
    Andrzej.

  • 7. Data: 2003-07-27 22:01:10
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

    > A moze lepiej jednak napisac program, ktory po 5 uruchomieniach przestaje
    > dzialac,
    > albo taki ktory z dniem jakimstam przestaje dzialac ?
    > Co Ty na to ?

    Przeciez on im kod zrodlowy z komentarzami umiescil. Nawet gdyby cos takiego
    umiescil w kodzie, to co za problem ten fragment wyciac i przekompilowac raz
    jeszcze ?

    ceglak

  • 8. Data: 2003-07-28 06:13:38
    Temat: Re: Odp: Uwaga na firme GData !
    Od: wojo <m...@s...waw.pl>

    Użytkownik Andrzej Olszewski napisał:

> [...]
    > dzialac,
    > albo taki ktory z dniem jakimstam przestaje dzialac ?

    Jak mogl zrobic program dzialajacy 5 dni!
    Jak dal im kod z opisami to nawet jak by wstawil procedure ze ma dzialac
    kilka razy albo kilka dni, to juz wtedy taka procedure latwo sobie
    wywalic :)
    Teraz trzeba ich w maliny wpuscic. Niech ktos podejmie sie takiego
    projektyu i umiesci w nim troche bledow, wtedy firma poleci jak nie
    wykona zlecenia dla kogos

  • 9. Data: 2003-07-28 08:19:10
    Od: " lesze" <s...@N...gazeta.pl>

    Pablo <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > pracy, żeby przynajmniej dostać wynagrodzenie za zrobioną robotę. Ja
    > przynajmniej już więcej nigdy nie dam się tak nabrać.

    Polecam poszukać w archiwum grupy:

    pl.comp.lang.c

    Ten wątek jest tam rozwinięty - wypowiada się także reprezentant firmy.
    Trochę to wygląda inaczej nie jest tu prezentowane.

  • 10. Data: 2003-07-28 14:13:34
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ceglak napisał:

    > Przeciez on im kod zrodlowy z komentarzami umiescil. Nawet gdyby cos takiego
    > umiescil w kodzie, to co za problem ten fragment wyciac i przekompilowac raz
    > jeszcze ?

    Nie jestem guru programowania, ale zakładam, że można trochę rzeczy
    poukrywac w kodzie [assembler?, C?, rozproszyć instrukcje?] - najlepiej
    jakby to cudo kasowało się/ zamazywało dane, treść po iluś tam dniach
    samodzielnie - nawet by kary nie mogli na niego nałożyć, bo tym samym
    musieli by się przyznać do kradzieży. ;)

    Flyer