PracaGrupypl.praca.dyskusjeUwaga na firme GData ! › Re: Odp: Uwaga na firme GData !
    From: wojo <m...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Uwaga na firme GData !
    Date: Mon, 28 Jul 2003 08:13:38 +0200

    Użytkownik Andrzej Olszewski napisał:

    > Użytkownik Pablo <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:beoktv$6td$...@n...news.tpi.pl...

    > A moze lepiej jednak napisac program, ktory po 5 uruchomieniach przestaje
    > dzialac,
    > albo taki ktory z dniem jakimstam przestaje dzialac ?
    > Co Ty na to ?
    > Pozdr.
    > Andrzej.

    Jak mogl zrobic program dzialajacy 5 dni!
    Jak dal im kod z opisami to nawet jak by wstawil procedure ze ma dzialac
    kilka razy albo kilka dni, to juz wtedy taka procedure latwo sobie
    wywalic :)
    Teraz trzeba ich w maliny wpuscic. Niech ktos podejmie sie takiego
    projektyu i umiesci w nim troche bledow, wtedy firma poleci jak nie
    wykona zlecenia dla kogos