PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co bedzie lepsze?

  • 1. Data: 2003-07-12 08:28:56
    Temat: Co bedzie lepsze?
    Od: "M@rza" <m...@w...pl>

    Po jakim kierunku studiow moje kwalifikacje bede lepsze:
    - ekonomia
    - matematyka
    Co mam wybrac?

  • 2. Data: 2003-07-12 09:18:09
    Temat: Odp: Co bedzie lepsze?
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>

    idź na oba.
    A tak w ogóle to nie wiem jak z ekonomią, ale po matematyce to tylko umiesz
    matematykę..
    Jak chcesz byc nauczycielem, to ok, jak nie to lepiej się nie pakuj
    Takie fascynujące zagadnienia, że ból głowy, pozycz sobie lepiej najpierw
    jakąś bardziej zaawansowaną książkę,
    napisaną dość przystępnym językiem, np. J. Stoera do numerków i zobacz czy
    cię to w ogóle interesuje i czy chcesz to umieć... bo będziesz musiał.

    chociaż może studia w Polsce na każdym kierunku nie mają za wiele wspólnego
    z obecną rzeczywistością?

  • 3. Data: 2003-07-12 20:13:25
    Temat: Re: Co bedzie lepsze?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    M@rza napisał:

    > Po jakim kierunku studiow moje kwalifikacje bede lepsze:
    > - ekonomia
    > - matematyka
    > Co mam wybrac?

    Ekonometrię?

    Flyer

  • 4. Data: 2003-07-12 22:51:44
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik M@rza napisał:
    > Po jakim kierunku studiow moje kwalifikacje bede lepsze:
    > - ekonomia
    > - matematyka
    > Co mam wybrac?

    Oceanografie, fajne dziewczyny tam studiują. A na czwartym roku mają 3
    tygodniowy rejs. Pomyśl tylko ty i 20 kobiet na pokładze. Po prostu raj!

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider