PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warto się kształcić na PW !

  • 1. Data: 2003-07-12 07:49:14
    Temat: Warto się kształcić na PW !
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Jadąc w czwartek Al. Krakowską (W-wa) przy Instytucie Lotnictwa zobaczyłem
    baaaardzo duże ogłoszenie "Inżynierowie jest praca tutaj" lub coś w tym
    stylu.
    Ogłoszenie wołające o ludzi (inż.)do pracy coś niesamowitego. Tak więc warto
    się kształcić na PW

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2003-07-12 09:01:59
    Temat: Re: Warto się kształcić na PW !
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Janusz, ukrywający się pod adresem:
    <i...@a...com.pl> napisał:
> [...]
    > lub coś w tym stylu.
    > Ogłoszenie wołające o ludzi (inż.)do pracy coś niesamowitego. Tak

    To ogłoszenie wisi tam już od prawie 2 lat...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-07-12 09:34:11
    Od: "Monique" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" <i...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stylu.
    > Ogłoszenie wołające o ludzi (inż.)do pracy coś niesamowitego. Tak więc

    To ogłoszenie to tam juz wieki wisi:-) Więc albo jakoś chętnych nie ma, albo
    coś nie tak z tymi ofertami:-)

    Pozdr.
    Monika

  • 4. Data: 2003-07-12 09:42:11
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Sat, 12 Jul 2003 09:49:14 +0200, Janusz wrote:

    > baaaardzo duże ogłoszenie "Inżynierowie jest praca tutaj"

    a małymi literkami "inżynierowie sprzedaży bezpośredniej poszukiwani od
    zaraz. Wymagana własna działalność gospodarcza. Wynagrodzenie prowizyjne.
    Praca w młodym dynamicznym zespole."

    ;->

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'