PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV po angielsku

  • 1. Data: 2003-07-12 08:31:30
    Temat: CV po angielsku
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    Wlasnie staram sie o prace w jednej z krajowych firm. Wymogiem jest
    przeslanie CV i LM w jezyku polskim i angielskim. Mam nastepujace pytanie:
    Czy pracodawcy sprawdzaja rowniez dokladnosc tlumaczenia? Tzn czy moge
    zostac zdyskwalifikowany jesli opisujac pewne zdarzenie lub zjawisku uzyje
    innych slow? Oczywiscie zachowujac sens.

    A tak przy okazji: Czy ktos wie jak sa: studia dzienne i referent bankowy po
    angielsku? Nie moge tego nigdzie znalezc.

    Bede wdzieczny za odpowiedz na wszystkie powyzsze pytania.

  • 2. Data: 2003-07-12 09:57:11
    Temat: Re: CV po angielsku
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Przemek write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of sob, 12 lip 2003 at 08:31 GMT

    >Czy pracodawcy sprawdzaja rowniez dokladnosc tlumaczenia? Tzn czy moge
    >zostac zdyskwalifikowany jesli opisujac pewne zdarzenie lub zjawisku uzyje
    >innych slow? Oczywiscie zachowujac sens.

    Jeżeli wersja angielska będzie miała ręce i nogi i będzie się zgadzać z wersją
    polską to czemu nie? Przecież to nie jest konkurs na tłumaczenie dosłowne,
    prawda? :)

    >A tak przy okazji: Czy ktos wie jak sa: studia dzienne i referent bankowy po
    >angielsku? Nie moge tego nigdzie znalezc.

    stawiam na 'full time studies' oraz 'department manager' :>

    Pozdróvka,

    Q.
    --
    __ __.------------------------- http://yacoob.dnsalias.net/cv.html --.__
    (oo) | I am Shakespeare of Borg: English is irrelevant. |

  • 3. Data: 2003-07-12 10:22:49
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Pytanie o tlumaczenie tych 2 zwrotow zadaj na pl.hum.tlumaczenia. Gwarantuje
    odp.do kwadransa. Mnie sie nie podoba ten manager bo to bylby kierownik ale
    nie jestem anglista tylko romanista. Zycze powodzenia.

    t.

  • 4. Data: 2003-07-12 11:21:25
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ale
    > nie jestem anglista tylko romanista. Zycze powodzenia.

    Dzieki za podpowiedz
    Przemek

  • 5. Data: 2003-07-12 12:48:19
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki za podpowiedz
    > Przemek

    Ni ma za co. Bedziesz sluchal starszych dobrze na tym wyjdziesz ;-)
    t.