PracaGrupypl.praca.dyskusjeUwaga na firme GData ! › Uwaga na firme GData !
    From: "Pablo" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Uwaga na firme GData !
    Date: Sat, 12 Jul 2003 11:34:25 +0200

    Chciałbym przestrzec wszystkich przed praktykami jakie stosuje firma GData
    ze Szczecinka. Otóż swego czasu starałem się o pracę w tejże firmie jako
    programista i usłyszałem, że muszę wykonać pewien projekt, aby pokazać że
    coś potrafię. Uporałem się z zadanym mi problemem (od trzech lat pracuję
    jako programista VC++ więc dobrze orientuję się w temacie). Okazało się że
    problem rozwiązałem, tylko muszę dorobić trochę więcej komentarzy do kodu.
    Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że "rozwiązanie nie spełnia ich
    oczekiwań w 100%" wobec czego mi podziękowali. Może nie byłoby w tym nic
    dziwnego, tylko że wszystkie osoby które znam zostały tam podobnie
    potraktowane. Poza tym stwierdzenie "rozwiązanie nie spełnia oczekiwań w
    100%" w przypadku gdy cała ustalona wcześniej funkcjonalność została
    wykonana może określać np. że panom z firmy GData nie podobało się
    rozłożenie kontrolek na formularzu. Cwany sposób na uzyskiwanie darmowych
    rozwiązań programistycznych.

    Może warto najpierw podpisać stosowną umowę przed wykonaniem jakiejkolwiek
    pracy, żeby przynajmniej dostać wynagrodzenie za zrobioną robotę. Ja
    przynajmniej już więcej nigdy nie dam się tak nabrać.

    Pozdrawiam,
    Pablo