PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje pracy w serwisie komp.

  • 1. Data: 2003-07-03 11:53:09
    Temat: Poszukuje pracy w serwisie komp.
    Od: "Kuba Grudzien" <k...@i...net.pl>

    Poszukuje pracy przy serwisowaniu komputerów. Posiadam umiejetnosc skladania
    komputerow , rozwiazywania konfliktow sprzetowych. Przyjme prac w serwisie
    komputerowym Krakowie

  • 2. Data: 2003-07-04 20:21:04
    Temat: Re: Poszukuje pracy w serwisie komp.
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba Grudzien" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje pracy przy serwisowaniu komputerów. Posiadam umiejetnosc
    > skladania komputerow , rozwiazywania konfliktow sprzetowych.
    No i co tylko tyle?

    Hmmmmmm trochę mało :/ Pracowałem w serwisie komputerowym przez blisko rok i
    wiem, iż tam trochę większa wiedza jest potrzebna. No cóż powodzenia w
    szukaniu.

    motto
    icq 238159966

  • 3. Data: 2003-07-05 17:03:08
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    03 lip 2003 na <pl.praca.dyskusje> po głębokich przemyśleniach, "Kuba
    Grudzien" <k...@i...net.pl> napisał(a):

    > Posiadam umiejetnosc skladania
    > komputerow

    A posiadasz umiejętność rozumienia czytanego tekstu?
    Chyba nie skoro wysyłasz posta na tę grupę.

    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 4. Data: 2003-07-05 20:53:30
    Od: w <n...@d...sie>

    > Hmmmmmm trochę mało :/ Pracowałem w serwisie komputerowym przez blisko rok i
    > wiem, iż tam trochę większa wiedza jest potrzebna.

    ROTFL, w serwisie siedzą same młotki

  • 5. Data: 2003-07-07 14:21:20
    Temat: Odp: Poszukuje pracy w serwisie komp.
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>