PracaGrupypl.praca.dyskusje › dot.referencji

  • 1. Data: 2003-07-03 07:59:54
    Temat: dot.referencji
    Od: "Czarna" <r...@p...onet.pl>

    Witam :-)
    Mam pytanko...
    Jak sie pisze referencje?
    Bardzo prosze o pomoc.
    Z góry wielkie dzięki
    pozdrawiam
    Czarna

  • 2. Data: 2003-07-03 08:14:46
    Temat: Re: dot.referencji
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Czarna" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:be0nq8$s42$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam :-)
    > Mam pytanko...
    > Jak sie pisze referencje?
    > Bardzo prosze o pomoc.
    > Z góry wielkie dzięki
    > pozdrawiam
    > Czarna

    Troche podobne do nekrologu
    same superlatywy i :"odszedl pozostawiajac nasz zespol pracowniczy w
    nieutulonym zalu"

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-07-03 08:24:30
    Od: "Czarna" <r...@p...onet.pl>

    witam ponownie
    Fajnie , tylko jak to sie pisze chodzi mi o jakis przykład...
    muszę sama sobie napisać referencje.
    pomoocy
    Czarna

  • 4. Data: 2003-07-03 08:42:20
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > witam ponownie
    > Fajnie , tylko jak to sie pisze chodzi mi o jakis przykład...
    > muszę sama sobie napisać referencje.
    > pomoocy
    > Czarna

    Napisz jakim bylas (lub jestes) dobrym pracownikiem, wymien skcesy zawodowe,
    ,
    pracownik sumienny, dyspozycyjny, niekonfliktowy
    wykazywal sie zawsze zdyscyplinowaniem
    z zaangazowaniem wypelnial swoje obowiazki
    szczegolne sukcesy odnosil na polu...co przekladalo sie w wymierne korzysci
    finansowe dla firmy
    lojalnie i sumiennie
    podnosil swoje kwalifikacje
    stanowisko zostalo zlikwidowane z przyczyn organizacyjnych niezaleznych od
    bezposredniego kierownictwa,

    nekrolog, laurka, nowomowa z lat 70-ych

    pzdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2003-07-03 08:45:56
    Od: "Czarna" <r...@p...onet.pl>

    Jeszcze raz Ja :-)
    a nie ma nigdzie jakiegoś wzoru

  • 6. Data: 2003-07-03 08:57:50
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Czarna, ukrywający się pod adresem:
    <r...@p...onet.pl> napisał:
    > Jeszcze raz Ja :-)
    > a nie ma nigdzie jakiegoś wzoru

    To moze podaj adresata tych referencji i ktoś to napisze za Ciebie i
    wyśle...
    Nie sądzisz, ze czasami trzeba SAMEMU coś zrobić?
    Czy "Czarna", to opis do Twego stanu umysłu?

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 7. Data: 2003-07-03 12:43:53
    Od: "www" <w...@w...pl>

    hehe dobre jak nekrolog!?
    SAM SIE ZWOLNILES I TESKNO CI ZA TOBA?
    ok musisz napisac ze pracownik taki i taki w czasie tym i tym pracowal w
    firmie takiej i takiej na stanowisku (ach) takim a takim. Wtym czasie zrobil
    to i to, wykazal sie tym i tym, osiagnal to i owo (lub nie) I na koncu
    napisz: Pracownik XY wykazal sie sumiennoscia w wykonywaniu swoich
    obowiazków i pełnym zaangazaowanie. Jestesmy pewni ze w miejscu pracy
    wymagajacych podobnych kwalifikacji pracownik XY spełniaństwa oczekiwania.

    na papierez firmowym z pieczata firmowa
    vladi
    ps. nawiasem mowiac sam tez kiedys pisalem sobie referencje

  • 8. Data: 2003-07-03 14:08:37
    Temat: a jak się je już ma to...
    Od: "ula" <i...@N...gazeta.pl>

    Trochę z innej beczki. Mam już referencje i teraz chcę je wręczyć
    ewentualnemu pracodawcy. Nie wypada przecież wręczyć ksera, a oryginał
    chciałabym z powrotem, a dokumentów przecież nie zwracają, czyli jak to
    wygląda?

  • 9. Data: 2003-07-03 14:09:17
    Temat: Re: a jak się je już ma to...
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ewentualnemu pracodawcy. Nie wypada przecież wręczyć ksera, a oryginał
    > chciałabym z powrotem, a dokumentów przecież nie zwracają, czyli jak to

    dajesz ksero i w liscie motywacyjnym zaznaczasz, ze oryginal do wgladu..

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2003-07-04 11:42:28
    Od: "Czarna" <r...@p...onet.pl>

    Ale jesteś mądry, nie chciałam żeby ktoś to za mnie zrobił! Chodzilo mi o to
    , że jezeli są wzory CV to może i sa wzory referencji.
    Jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej sie nie mieszaj w rozmowę!
    A Czarna to moja ksywka od moich oczu i włosów.

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:be0r6i$eoe$1@news.onet.pl...