PracaGrupypl.praca.dyskusje › co powiecie na to

  • 1. Data: 2003-07-03 07:29:17
    Temat: co powiecie na to
    Od: "Ender" <m...@g...pl>

    Nazwa stanowiska handlowiec
    Pracodawca DATA-TEL
    Profil stanowiska Obsługa klienta
    Rodzaj pracy stała
    Doświadczenie zawodowe tak
    Pierwsza praca nie
    Wyksztalcenie średnie
    Województwo dolnośląskie
    Ogłoszeniodawca pracodawca

    Rodzaj pracy:
    . Stała (umowa o pracę)
    . Na 1 etat
    . Na miejscu w siedzibie firmy we Wrocławiu
    Charakterystyka firmy
    . Firma o profilu handlowym (hurtownia akcesoriów gsm)
    Poszukujemy osoby na stanowisko
    . Handlowca
    Wymagane kwalifikacje konieczne do rozpatrzenia oferty:
    . Osoba do 35 lat(kobieta lub mężczyzna)
    . Wykształcenie najlepiej handlowe lub ekonomiczne
    . Minimum średnie(najlepiej z kierunków powiązanych z handlem)
    . Mile widziane Ukończone kursy i szkolenia np. z technik sprzedaży,
    negocjacji itp.
    . Praktyka w handlu, duża skuteczność
    . B.dobra znajomość obsługi komputera(pakiet MS Office, Internet jako
    narzędzie sprzedawcy) i urządzeń biurowych.
    . Umiejętność sprzedaży:
    Bezpośredniej
    Przez telefon
    Za pośrednictwem Internetu
    . Prawo jazdy kategorii B
    Pożądane cechy:
    . Dyspozycyjność, dobra pamięć, podzielność uwagi, samodzielność,
    szybkie zdolności przystosowawcze,
    . Doskonała organizacja pracy, zaangażowanie, lojalność,
    odpowiedzialność, miła aparycja,
    . Wysoka kultura osobista.
    Dodatkowym atutem będzie:
    . Znajomość branży gsm
    . Bardzo dobra znajomość w mowie i w piśmie jednego z języków
    . J.angielski, j.rosyjski, j.niemiecki
    . (umożliwiającą swobodną konwersację przez telefon, komunikację
    pisemną i tłumaczenie tekstów)
    . Znajomość programu Wf-mag dla windows
    Zadania i obowiązki:
    . Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, Internet i
    bezpośrednio
    . Aktywne poszukiwanie kontrahentów
    . Kontakt z dotychczasowymi klientami
    . Tworzenie i prezentacja ofert, negocjacje handlowe
    . Sporadyczne wyjazdy mające na celu pozyskanie kluczowych klientów
    Oferujemy:
    . Stałą pracę w firmie o uregulowanej pozycji na rynku.
    . Praca w młodym zespole
    . Wysokie wynagrodzenie zorientowane na wyniki
    . (stała + prowizje i premie uznaniowe)
    . Zapewniamy stałe zatrudnienie (umowa o pracę)
    . Aktywne współuczestnictwo w rozwoju firmy
    Warunki konieczne do rozpatrzenia oferty:
    . Dostarczenie do 07.07.2003r.
    . Spełnianie wymaganych kwalifikacji
    . Przesłanie oferty kompletnej (Cv, list motywacyjny i aktualne
    zdjęcie oraz podpisana zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji)
    . Prosimy o szczegółowe opisywanie doświadczenia handlowego i
    podawanie dokładnych dat zatrudnienia (dzień, miesiąc, rok).

    Szukamy tylko osób naprawdę umiejących handlować, pewnych siebie i
    swoich możliwości.
    Czekamy tylko na takie oferty!.

  • 2. Data: 2003-07-03 08:03:29
    Temat: Re: co powiecie na to
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ender" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Szukamy tylko osób naprawdę umiejących handlować, pewnych siebie i
    > swoich możliwości.
    > Czekamy tylko na takie oferty!.

    Wyglada na to, ze wiedza kogo chca i do jakiej pracy.
    Mi ogloszenie sie podoba, jesli faktycznie daja sensowne pieniadze to ladnie
    to wyglada.

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-07-03 08:49:18
    Temat: Odp: co powiecie na to
    Od: "4AD" <B...@i...pl>

    Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:be0o2m$fgo$...@i...gazeta.pl...
    > Wyglada na to, ze wiedza kogo chca i do jakiej pracy.
    > Mi ogloszenie sie podoba, jesli faktycznie daja sensowne pieniadze to
    ladnie
    > to wyglada.

    Witam
    a gdzie ty tu widzisz jakies te sensowne pieniadze skoro w ofercie nie ma
    slowa o wynagrodzeniu ?
    Okresle to bo nie rozumiem
    Tylko dlatego ze poprawnie sformulowali swoje wymagania ?
    Toz tak powinna wygladac kazda oferta pracy !

    Trzeba pojechac, albo zadzwoniec, i porozmawiac o kasie bo moze sie okazac
    ze masz full roboty , + 100% odpowiedzialnosc za wszystko a dostaniesz marne
    600 zl + premia uznaniowa w wysokosci 50 zl raz na kwartal

    Realizmu troche, realizmu.

  • 4. Data: 2003-07-03 13:00:37
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "4AD" <B...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    marne
    > 600 zl + premia uznaniowa w wysokosci 50 zl raz na kwartal

    tez mozliwe, chociaz ogloszenie wyglada na 1500 brutto co najmniej po
    okresie probnym;)

    > Realizmu troche, realizmu.

    tak jak piszesz.
    Trzeba porozmawiac, wiedzac przynajmniej, ze nie musisz zakladac zadnej DG i
    ze raczej maja sprecyzowany obraz pracownika tory ma juz doswiadczenie w
    zawodzie, obsluzy telefonicznie obcokrajowca i przesle mu sensowna
    odpowiedz na zapytanie ofertowe w jezyku, ktory zna.
    Ogloszenie jest nastawione na ludzi z pewnym doswiadczeniem a nie na
    absolwentow.
    Jesli ktos mieszka w tym rejonie i zna branze w ktorej dzialaja, sadze ze
    juz sam wie, czy do tej firmy warto czy nie warto uderzac.

    jesli nie spelniasz kryteriow z ogloszenia, to faktycznie, nie ma sensu
    jechac, ani wysylac dokumentow...i jasno to przedstawili.
    Bez ciebie pojawi sie tam kilkadziesiat osob, ktore beda spelnialy wymagania
    i mieszkaja w bezposredniej bliskosci firmy.
    a wtedy moga rozmawiac juz o konkretnym wynagrodzeniu dla konkretnego
    pracownika.
    Czy uwazasz, ze zaoferuja ta sama stawke gosciowi ktory przez 5 lat
    sprzedawal komorki w Erze dla dealerow w podleglych salonach co gosciowi co
    przez pol roku sprzedawal FCMG na wybrzezu?

    pzdr
    krzysztof