PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-20 20:15:35
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-05-19 23:52, Użytkownik irek napisał:
    > skoro twierdzisz ze nie masz nic do zarzucenia ekipie rzadzacej w czasach
    > prl (tej samej co dzisiaj) to tym samym sie pod tym podpisujesz

    Nic takiego nie twierdziłem. Napisałem zaś, że nie wszystko co było
    kiedyś było złe.

    > "gowno prawda" ze sie budowalo , jedz na zachod jak jeszcze nie byles ,
    > widziales gdzies tam blokowiska?????????
    > chyba tylko w NRD , gdzie z reszta tez byl sosjalizm

    W Polsce, w Polsce, bo cały czas o tym kraju piszemy (nie wiem,
    skąd ci się wziął odnośnik do krajów zachodnich). O tym, że się tam nie
    budowało
    blokowisk to akurat wiem, bo byłem w dwóch z tych krajów mlekiem i
    miodem płynących.

    > Ale buduje nadal (tyle, że najczęściej 4 piętrowe).
    >
    > tak ale trylko w polsce

    Być może, tego nie moge stwierdzić.

    > no widzisz do czego doprowadzil ten system , ciebie to tego ze jestes
    > dziadem a mnie porzadnie nie wyksztalcil

    > tak ja tylko uznaje fakty a ty tylko plotki

    > zaprzeczysz.
    > oczywiscie ze zaprzecze, w czasie odbudowy jak ty to sformulowales porownaj
    > zniszczenia w Niemczech i w polsce

    Wiesz co, piszesz kawałek wczesniej, że ja opieram się tylko na plotkach
    a ty na faktach. Więc ja się pytam: czy te wszystkie blokowiska, drogi
    (jakie by one nie były), szkoły, teatry i wiele, wiele innych rzeczy to
    co- tylko mit? Plotka?

    > uff, dobrze ze w chociaz jednej rzeczy sie zgadzamy

    Staram sie być obiektywny?

    > wiec proponuje porownywac mozliwosci a nie to jak kto zyje , bo w normalnym
    > kraju (oczywiscie nie w polsce) kazdy zyje tak jak chce , tzn. jakie ma
    > ambicje
    > sam widzialem we Francji pijaka na ulicy , chociaz musze przyznac ze tylko
    > raz podczas niekrotkiego pobyty i co z tego on tak chcial zyc

    A skąd wiesz, że on tak chciał żyć? A może musiał? A może zakla dpracy w
    którym facet pracował został zlikwidowany i gość ten nie potrafił sie
    przystosować do nowych warunków?

    To chyba jasne.

    --

    Tomek