PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odmowa nadgodzin w niedziele?

  • 21. Data: 2010-10-10 21:42:34
    Temat: Re: Odmowa nadgodzin w niedziele?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.vkdp52nj13q3bq@piotr-komputer Piotr M <x...@x...xx>
    pisze:

    > No, można pogratulować.. wyskoków.
    Korzystanie z prawa to wg ciebie wyskok?

    > Bo inaczej, normalnie, to się
    > rozmawia na takie tematy.
    W każdym razie można próbować.
    A jak nie ma partnera do rozmowy?

    > Rozumiem, że argumenty typu zakres obowiązków i wynagrodzenie tez
    > znajdzie w prawie pracy, dobre podejście.
    Nie rozumiesz nic, bo się nie znasz.
    Wynagrodzenie określa umowa o pracę (tzn. ile i za co). Zakres obowiązków
    może być natomiast częścią umowy o pracę albo osobnym dokumentem (nie musi
    być na piśmie, ale pominięcie tej formy to proszenie się o kłopoty).
    Wszystko w prawie pracy znajdziesz.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2010-10-11 04:40:16
    Od: "Hexbi" <I...@a...pl>

    > Chodzi o to ze godziny pracy w umowie i regulaminie to jakos od 6 do
    > 22 od poniedzialku do piatku. Sytuacja wyglada tak ze szef
    > zaplanowal upgrade systemu pomijajac kilka istotnych testow.

    Jezeli jest to system,który firmie przynosi dochód albo
    usprawnia/skraca prace
    innym pracownikom oraz jest to sytuacja pojedyncza zdarzajaca sie
    bardzo rzadko.
    Osobiscie bym przyszedl. Jezeli jest odwrotnie a wyjatkowy termin
    wypada tylko
    dlatego ze szef gdzies tam wczesniej sobie zadeklarowal,ze to zrobi a
    teraz
    mu sie wszystko posypalo i chce nadgonic "swoje" terminy, które
    zadeklarowal przelozonym,
    na 95% nie chcialbym ruszac swoich czterech liter ;).

    pzdr
    hexbi

  • 23. Data: 2010-10-11 05:47:13
    Od: rpc5jhg <g...@y...co.uk>

    Piotr M wrote:
    > Dnia 10-10-2010 o 21:53:58 rpc5jhg <g...@y...co.uk>
    > napisał(a):
    > No ale co Ci tu prawo do tego, wyskoczysz z kodeksem do przełożonego?
    > Gdzie negocjacje, rozmowy, argumenty, itd itd. Albo akceptujesz taką
    > pracę, co w niedziele trzeba przyjść, albo nie.

    Nikt jeszcze nie bedzie wyskakiwal do nikogo z kodeksem, to ewentuanla
    ostatecznosc. Chcialem tylko dowiedziec sie jak daleko mozna sie posunac
    zeby nie przegiac.

  • 24. Data: 2010-10-11 06:05:47
    Od: rpc5jhg <g...@y...co.uk>

    rpc5jhg wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakich konsekwencji powinien spodziewac sie pracownik odmawiajac
    > przyjscia do pracy w niedziele? Teoretycznie ma do tego prawo z drugiej
    > strony dobrze to nie wyglada. Z mojego punktu widzenia jest to spora
    > szara strefa ktora mozna interpretowac jak sie chce? Dodam ze chodzi o
    > prace w biurze od poniedzialku do piatku.

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.