PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę - czas na rozwiązanie bez konsekwencji

  • 1. Data: 2010-10-01 17:32:22
    Temat: Umowa o pracę - czas na rozwiązanie bez konsekwencji
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Mam pytanie, do wtajemniczonych, czy istnieje jakiś czas na rozwiązanie
    umowy o pracę bez konsekwencji, w sensie czy istnieje czas, jakikolwiek, w
    którym warunki umowy nie wchodzą jeszcze w życie? Obowiązują momentalnie
    po podpisaniu? Dotyczy to obu stron? A posługując się przykładem - w
    umowie o pracę jest o tym, że w przypadku rozwiązania jej ze strony
    pracownika, ten pookrywa koszta szkolenia czy ma zakaz podejmowania pracy
    w konkurencji przez ileś tam lat. Można taką umowę zerwać np na drugi
    dzień (za porozumieniem stron i np też zgodnie z okresem wypowiedzenia
    itd) bez konsekwencji.
    Dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-10-02 12:34:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.vjwqz8wl13q3bq@piotr-komputer Piotr M <x...@x...xx>
    pisze:

> [...]
    > umowy o pracę bez konsekwencji, w sensie czy istnieje czas, jakikolwiek,
    > w którym warunki umowy nie wchodzą jeszcze w życie? Obowiązują
    Zależy od treści umowy.

    > Dotyczy to obu stron?
    Zależy od treści umowy.

> [...]
    > zerwać np na drugi dzień (za porozumieniem stron i np też zgodnie z
    > okresem wypowiedzenia itd) bez konsekwencji.
    W pewnych okolicznościach istnieje taka możliwość.

    --
    Jotte