PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzielo a zdrowie

  • 1. Data: 2010-09-30 22:45:36
    Temat: umowa o dzielo a zdrowie
    Od: Ricardson <a...@a...aa>

    Jaka wg was jest najkorzystniejsza opcja
    jesli chodzi o ubezpieczenie zdrowotne w wypadku
    pracy na umowe o dzielo ?
    Wiadomo, skladek pracodawca nie placi, w PUP
    nie mozna pozostac, co mozna zrobic ?
    Trzysta zlotych miesiecznie dobrowolnego
    ubezpieczenie zdrowotnego w ZUS to troche duzo...

    Niby mlody jeszcze jestem,
    korzystac z uslug sluzby zdrowia przez 10 lat
    nie musialem, ale jak znam moje szczescie to zaraz...

  • 2. Data: 2010-09-30 22:47:55
    Temat: Re: umowa o dzielo a zdrowie
    Od: Ricardson <a...@a...aa>

    Aha, za stary jestem na to, by ubezpieczyl mnie
    rodzic, a malzonki (nie)stety nie posiadam...

  • 3. Data: 2010-09-30 22:52:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-01 00:45, Ricardson pisze:
> [...]
    >
    > Niby mlody jeszcze jestem,
    > korzystac z uslug sluzby zdrowia przez 10 lat
    > nie musialem, ale jak znam moje szczescie to zaraz...

    Popracować w znajomej firmie na umowie zleceniu przez godzinę raz na
    miesiąc, a w praktyce co kwartał.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-09-30 23:09:03
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 01.10.2010 00:45, Ricardson pisze:
    > Jaka wg was jest najkorzystniejsza opcja
    > jesli chodzi o ubezpieczenie zdrowotne w wypadku
    > pracy na umowe o dzielo ?
    > Wiadomo, skladek pracodawca nie placi,

    Praca, pracodawca? Przy umowie o dzieło?

    --
    live_evil

  • 5. Data: 2010-09-30 23:32:31
    Od: Ricardson <a...@a...aa>

    W dniu 2010-10-01 01:09, live_evil pisze:

    > Praca, pracodawca? Przy umowie o dzieło?

    Ano tak ;>

  • 6. Data: 2010-09-30 23:34:49
    Od: Ricardson <a...@a...aa>

    W dniu 2010-10-01 00:52, Liwiusz pisze:

    > Popracować w znajomej firmie na umowie zleceniu przez godzinę raz na
    > miesiąc, a w praktyce co kwartał.

    A w jakiej wysokosci znajoma firma mialaby wtedy
    zaplacic skladki zdrowotne ?

  • 7. Data: 2010-10-01 06:20:52
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 1 Paź, 01:32, Ricardson <a...@a...aa> wrote:

    > Ano tak ;>

    Ano nie ;>

  • 8. Data: 2010-10-01 07:06:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-01 01:34, Ricardson pisze:

    > A w jakiej wysokosci znajoma firma mialaby wtedy
    > zaplacic skladki zdrowotne ?

    W takiej, ile wynika z wynagrodzenia. Zakładając, że cenisz się na
    10zł/godzinę, to będzie kilka złotych.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-10-01 07:15:58
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 01 Oct 2010 01:09:03 +0200, live_evil napisał(a):

    > Praca, pracodawca? Przy umowie o dzieło?

    Wow! Ale mu wytknąłeś. Ty to jesteś super gość. A coś w temacie umiesz
    powiedzieć?
    --
    marcin

  • 10. Data: 2010-10-01 07:56:50
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 1 Paź, 09:15, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Wow! Ale mu wytknąłeś. Ty to jesteś super gość. A coś w temacie umiesz
    > powiedzieć?
    > --
    > marcin

    tak wyguglane: