PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od jakiej kwoty brutto wchodzi się w 30% stawkę podatkową

  • 11. Data: 2006-10-03 16:57:32
    Temat: Re: Od jakiej kwoty brutto wchodzi się w 30% stawkę podatkową
    Od: Artur <a...@C...poczta.fm>

    "LPoD" swoja wiadomoscia sporwokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    > Chciałbyś. ;)
    > Niestety 37.024, a od 74.048 40%.
    >
    > ch.

    No tak, przeskoczylem jeden prog... marzenia... marzenia :)

    --
    pozdrawiam
    Artur

    Everyone hears what you say - Friends listen to what you say - Best
    friends listen to what you don't say. - Tim McGraw

  • 12. Data: 2006-10-04 06:21:08
    Od: Marcin Klos <q...@g...pl>

    Aneta napisał(a):
    > nie chodzi o skalę. inaczej! ile trzeba zarabiać miesięcznie brutto aby wpaść
    > w II próg podatkowy?

    Ale masz świadomość, że wyższy podatek płaci się dopiero po
    przekroczeniu wymienionego we wcześniejszych postach progu? Tzn, nie
    jest tak, że jak zarabiasz 10 tys. to juz w styczniu placisz 40%.

    --
    quosoo