PracaGrupypl.praca.dyskusje › Navo

  • 1. Data: 2006-10-01 17:09:01
    Temat: Navo
    Od: "Leon " <m...@N...gazeta.pl>

    Oddział w Tychach.
    Zarobki?
    Czas pracy (godziny)?
    Atmosfera?

    stanowiska w zasadzie wszystkie poza przedstawicielami handlowymi np.
    analityk

  • 2. Data: 2006-10-01 17:16:55
    Temat: Re: Navo
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Leon napisał(a):
    > Oddział w Tychach.
    Picie w Szczawnicy.
    Szczanie w piwnicy.

    > Zarobki?
    Dziękuję. Nie narzekam.

    > Czas pracy (godziny)?
    U mnie 6 dzienne, 3 razy w tygodniu. A u Ciebie?

    > Atmosfera?
    Azot: 78%.
    Tlen: 20%.
    Zanieczyszczenia (głównie związki węgla, siarki, azotu): 2%.

    Dziś pada.

    > stanowiska w zasadzie wszystkie poza przedstawicielami handlowymi np.
    > analityk
    Wszystkie stanowiska znajdziejsz na odpowiednich stronach Ministerstwa
    Pracy lub na stronie http://praca.wp.pl/stanowiska.html
    Obawiam się jednak, że owe odnośniki uwzględniają także stanowisko
    przedstawiciela handlowego.

    Chcesz o coś jeszcze zapytać? Może o to, jak formułować pytania o zarobki?

    Albo czemu strzelanie pytaniami jak z kałacha bez dzień dobry, pocałuj
    mnie w dupę i do widzenia wywołują podobne odpowiedzi?

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2006-10-02 18:23:24
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@d...doPLer> napisał w
    wiadomości news:efot9v$e7d$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Albo czemu strzelanie pytaniami jak z kałacha bez dzień dobry, pocałuj
    > mnie w dupę i do widzenia wywołują podobne odpowiedzi?

    jak niewiele trzeba by wywolac usmiech na twarzy dziecka :D

  • 4. Data: 2006-10-02 20:44:27
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Dnia 2006-10-02 20:23, Użytkownik Tomek napisał :

    [...]
    > jak niewiele trzeba by wywolac usmiech na twarzy dziecka :D

    Jak nie wiele trzeba, żeby post wyglądał normalnie...

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)