PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od jakiej kwoty brutto wchodzi się w 30% stawkę podatkową

  • 1. Data: 2006-10-02 07:40:15
    Temat: Od jakiej kwoty brutto wchodzi się w 30% stawkę podatkową
    Od: "Aneta" <g...@o...pl>

    przy umowie o pracę

  • 2. Data: 2006-10-02 07:59:03
    Temat: Re: Od jakiej kwoty brutto wchodzi się w 30% stawkę podatkow?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    2 Oct 2006 09:40:15 +0200, użyszkodnik "Aneta" <g...@o...pl>
    napisał:

    > przy umowie o pracę

    http://tiny.pl/7b59

    --
    futszaK
    601061867
    Tylko Pan Giertych może przed Wami chodzić na kolanach Bracia Kaczyńscy,
    a i tak będzie wyższy niż Wy (c)Andrew Lepper :P

  • 3. Data: 2006-10-02 08:59:58
    Od: Artur <a...@C...poczta.fm>

    "Aneta" swoja wiadomoscia sporwokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    > przy umowie o pracę

    74048 zł

    --
    pozdrawiam
    Artur

    Everyone hears what you say - Friends listen to what you say - Best
    friends listen to what you don't say. - Tim McGraw

  • 4. Data: 2006-10-02 09:07:43
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Artur napisał(a):
    > "Aneta" swoja wiadomoscia sporwokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    > 74048 zł

    Chciałbyś. ;)
    Niestety 37.024, a od 74.048 40%.

    ch.

  • 5. Data: 2006-10-02 11:52:19
    Od: "Aneta" <g...@o...pl>

    nie chodzi o skalę. inaczej! ile trzeba zarabiać miesięcznie brutto aby wpaść
    w II próg podatkowy?

  • 6. Data: 2006-10-02 12:58:09
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 2 Oct 2006 13:52:19 +0200, Aneta <g...@o...pl>
    w <5...@n...onet.pl> napisał:

    > nie chodzi o skalę. inaczej! ile trzeba zarabiać miesięcznie brutto aby wpaść
    > w II próg podatkowy?

    Jeeezu, lasia, weź se policz: 37.024 / 12 = to co chcesz wiedzieć.

    I odpowiada się pod cytatem.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 7. Data: 2006-10-02 13:29:20
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Jeeezu, lasia, weź se policz: 37.024 / 12 = to co chcesz wiedzieć.
    >
    > I odpowiada się pod cytatem.

    A pewny jestes, ze to jest taki banalny rachunek?
    Wojtek

  • 8. Data: 2006-10-02 13:49:08
    Od: Biod <c...@o...pl>

    > nie chodzi o skalę. inaczej! ile trzeba zarabiać miesięcznie brutto aby
    > wpaść
    > w II próg podatkowy?

    Chcesz zarabiać tak by nie wpaść w drugi próg?

  • 9. Data: 2006-10-02 13:56:51
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 2 Oct 2006 15:29:20 +0200, fotech <w...@p...onet.pl>
    w <efr466$qo$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > A pewny jestes, ze to jest taki banalny rachunek?

    No.
    Bo forry, ale jak chcemy się bawić w ZUSy, odliczenia za Internet i tym
    podobne pierdy, to do jakiegoś doradcy z takimi rzeczami z odpowednim
    softem.
    I oczywiście jest to dolna granica.

    > Wojtek

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 10. Data: 2006-10-02 14:46:10
    Od: "qqlio" <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W II prog wchodzi sie mniej wiecej przy 4300 brutto miesiecznie. Ale jesli
    chcesz wiedziec dokladnie po prostu wpisuj sobie rozne kwoty w kalkulatorze i
    zobacz, kiedy sie pojawia 'bonusowy podatek' (pod koniec roku) ;-)
    Progi mowia o dochodzie, a to inna sprawa niz 'kwota brutto z umowy'
    Np. http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/0,75037.html
    Pzdr