PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma People Resources z Wrocławia - szukam informacji

  • 1. Data: 2006-10-01 22:20:41
    Temat: Firma People Resources z Wrocławia - szukam informacji
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Szukam informacji o firmie People Resources z Wrocławia.
    Jest to polski oddzial firmy brytyjskiej zajmujacej sie rekrutacja
    pracownikow do Anglii.

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje i opinie o tej firmie.
    Czy ktos mial jakies doswiadczenia z ta firma?

    Z gory dzieki

    --
    pozdrawiam
    Leszek Pawlisz

  • 2. Data: 2006-10-02 18:36:06
    Temat: Re: Firma People Resources z Wroc?awia - szukam informacji
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Leszek.Pawlisz wrote:
    > Szukam informacji o firmie People Resources z Wroc?awia.
    > Jest to polski oddzial firmy brytyjskiej zajmujacej sie rekrutacja

    Jedyna "People Resources Ltd." jaką znalazłem to firma w likwidacji:
    PEOPLE RESOURCES LIMITED
    CENTURY HOUSE
    11 ST PETERS SQUARE
    MANCHESTER
    M2 3DN
    Company No. 04517898

    więcej znajdziesz na http://wck2.companieshouse.gov.uk/

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 3. Data: 2006-10-02 22:01:27
    Od: "Rafal P" <d...@i...pl>

    People resources ma swoje przedstawicielstwo w wakefield kolo Leeds
    kilku moich znajomych pojechalo z tej firmy, praca na magazynach,
    jezeli chodzi o strone angielska to wszystko spoko, zfinansuja ci pierwszy
    tydzien , podroz ,znajda mieszkanie ,nawet kieszonkowe itp. oczywiscie
    wszystko oddasz z pensji

    ale z tego co wiem to lepiej nie brac tej pozyczki bo lepiej na tym
    wyjdziesz jak za wszystko sam zaplacisz
    Podsumowujac dobre dla "poczatkujacych"

  • 4. Data: 2006-10-03 17:03:02
    Temat: Re: Firma People Resources z Wroc3awia - szukam informacji
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > Jedyna "People Resources Ltd." jaką znalazłem to firma w likwidacji:
    > PEOPLE RESOURCES LIMITED
    > CENTURY HOUSE
    > 11 ST PETERS SQUARE
    > MANCHESTER
    > M2 3DN
    > Company No. 04517898

    To nie ta firma. Chodzilo mi o:
    People Resources Wakefield LTD
    First Floor, Radcliffe House
    Radcliffe Place
    Wakefield
    WF1 3BN
    West Yorks
    Tel: +44 1924 201 007
    Fax: +44 1924 201 008
    p...@b...com
    Firma zarejestrowana w Anglii Nr: 4936491

    --
    pozdrawiam
    Leszek Pawlisz