PracaGrupypl.praca.dyskusje › wcześniejsza emerytura a szkodliwe warunki pracy

  • 1. Data: 2006-09-30 21:28:29
    Temat: wcześniejsza emerytura a szkodliwe warunki pracy
    Od: Artur <a...@C...poczta.fm>

    Witam,

    JWT. Poszukuje informacji na temat uprawnionych do przejscia na wczesniejsza
    emeryture (kiedy i
    przy spelnieniu jakich warunkow) w związku z pracą w warunkach szkodliwych. Czy te
    dwa fakty są ze
    sobą w ogóle powiązane? Prosze o wskazanie konkretnych aktow prawnych.
    Prosze nie odsylac mnie tylko do google, bo juz szukalem i niestety nie mam czasu
    czytac/grzebac we
    wszystkich linkach (polowa z nich to lipa).

    z gory dziekuje za pomoc :)

    --
    pozdrawiam
    Artur

    "If you should die before me, ask if you could bring a friend." - Stone Temple Pilots