PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › No wiec co zrobic??
    From: "motto" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: No wiec co zrobic??
    Date: Tue, 28 Jan 2003 18:42:44 +0100

    Jak już nadmieniałem wcześniej czytałem grupę i zauważyłem tu wyraźny
    podział na tych którzy twierdzą, iż pracę można dostać tylko po znajomości
    jak i tych przeciwnych temu zdaniu. Nie chciałbym zajmować jakiegoś
    stanowczego stanowiska w tej sprawie bo i moje doświadczenia są pewnie za
    małe (dwa lata bezrobotny) i z całą pewnością moje włąsne doświadczenia były
    zróżnicowane pod tym względem, iż zdania takowego do tej pory wyrobić sobie
    nie mogę. Sam mieszkam w mieście o którym była już tu mowa i faktem jest, iż
    z pracą u nas ciężko (rzekłbym nawet bardzo), jest to miasto gdzie powstają
    małe rodzinne przedsiębiorstwa i góra po kilku miesiącach upadają z bardzo
    prozaicznej przyczyny, mieszkańcy Włocławka, bo o nich mowa po prostu nie
    mają pieniędzy, aby je gdziekolwiek "zostawiać". Istnieje u nas faktycznie
    kilku dużych i zarazem "rodzinnych" przedsiebiortw, rodzinnych celowo w
    cudzysłowie, gdyż są to z reguły spółki skarbu państwa, gdzie wybrane
    nazwiska na liście płac nader często się powtarzają. Pracy można szukać
    długo i mimo jej braku niektórym się udaje. Ci są jednak wybrańcami, losu,
    szczęścia lub niewiadomo czego. Nie użalanie jednak miało być w tym poście
    wątkiem, a pytanie o drogę, wszak kto pyta nie błądzi ponoć. Cóż zatem
    młodzi, gniewni i zdolni mają zrobić?? Jak i gdzie szukać?? W Internecie??
    Bez urazy, ale po przejrzeniu ofert stwierdzić mogę jedynie, iż pracodawcy
    są po prostu marzycielami, gdyż w większości wymagania jakie stawiają nie są
    możliwe do spełnienia przez "standartowego" bezrobotnego. Teraz stawiam
    pytanie, co więc powinienem zrobić, aby w stosunkowo szybkim czasie prace
    znaleźć?? Chodzi mi o Wasze doświadczenia a nie teorię, która - stwierdzić
    muszę - jest nic nie warta.

    --
    motto

    ps. mam nadzieje, iz nie rozpetalem tym postem kolejnej "wojny", jesli tak
    przepraszm, nie taki mailem zamiar.