PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niestawienie sie do pracy a konsekwencje.

  • 1. Data: 2006-05-04 20:36:42
    Temat: Niestawienie sie do pracy a konsekwencje.
    Od: "Fragles" <a...@w...pl>

    Witam

    Pytanie: Pracownik nie stawil sie do pracy w danym dniu, nie skontaktowal
    sie z przelozonym itd, urlop na żądanie nie wchodzi w grę - jak wyczytalem
    wczesniejszych postach, wyczytalem także ze można takiego pracownika zwolnić
    dyscyplinarnie, czy aby na pewno? spotkalem sie z inną opinią, ze za jeden
    dzień niestawienia sie można conajwyżej (maxymalną określoną prawnie) karą
    pieniężną?

    SS

  • 2. Data: 2006-05-04 20:46:34
    Temat: Re: Niestawienie sie do pracy a konsekwencje.
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e3doko$g9r$1@achot.icm.edu.pl>
    Fragles <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > grę - jak wyczytalem wczesniejszych postach, wyczytalem także ze
    > można takiego pracownika zwolnić dyscyplinarnie, czy aby na pewno?

    Jaka była przyczyna jego nieobecności?

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-05-04 21:20:08
    Od: "Fragles" <a...@w...pl>

    > Jaka była przyczyna jego nieobecności?

    Dlugoweekendowy wyjazd rozrywkowy, transport powrotny "zawiódl", a
    pozbawiona "środków" komórka zablokowala sie na tyle mocno, iż odmówila
    ksiązka telefoniczna.

    sS

  • 4. Data: 2006-05-04 21:41:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    Looknij tu: http://www.prawopracy.fr.pl/5.php

    > spotkalem sie z inną opinią, ze za jeden
    > dzień niestawienia sie można conajwyżej (maxymalną określoną prawnie) karą
    > pieniężną?
    Pierwsze słyszę.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-05-05 07:15:56
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 4 May 2006 22:20:08 +0100, użyszkodnik "Fragles"
    <a...@w...pl> napisał:

    > Dlugoweekendowy wyjazd rozrywkowy, transport powrotny "zawiódl", a
    > pozbawiona "środków" komórka zablokowala sie na tyle mocno, iż odmówila
    > ksiązka telefoniczna.

    jak się z nim nie dogadasz po ludzku to następnym razem machnie Ci L4
    w najmniej odpowiednim dla Ciebie momencie i będziesz mógł go w d..e
    pocałować

    --
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie

  • 6. Data: 2006-05-05 08:31:29
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > jak się z nim nie dogadasz po ludzku to następnym razem machnie Ci L4
    > w najmniej odpowiednim dla Ciebie momencie i będziesz mógł go w d..e
    > pocałować

    A trochę później vice versa :)

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 7. Data: 2006-05-05 08:53:53
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 5 May 2006 10:31:29 +0200, użyszkodnik CZYŚCIWO
    <czysciwo@@op.pl> napisał:

    > A trochę później vice versa :)

    biorac pod uwage że pracodawca dziad bo nawet służbowej komórki
    pracownikowi nie dał, a tego nie stać na więcej jak SimPlus-a bo takie
    kokosy zarabia wielkiego żalu nie będzie

    --
    futszaK
    Jak będziemy w Sejmie głosować nad ustawą o bankructwach,

  • 8. Data: 2006-05-05 09:15:06
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik futszaK napisał:

    > biorac pod uwage że pracodawca dziad bo nawet służbowej komórki
    > pracownikowi nie dał,
    o żesz ależ ty wymagania masz, noooo

    > a tego nie stać na więcej jak SimPlus-a
    czasami prepaid jest tańszy niż abonament (sama mam tylko prepaidy)

    kanta
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas...

  • 9. Data: 2006-05-05 09:39:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 05 May 2006 11:15:06 +0200, użyszkodnik Kanta
    <k...@n...onet.pl> napisał:

    > o żesz ależ ty wymagania masz, noooo

    standardowe, jak się wymaga to trzeba coś dać

    > czasami prepaid jest tańszy niż abonament (sama mam tylko prepaidy)

    wiem o tym, sam uzywam, ale książke tekefoniczna to ja trzymam w
    pamięci telefonu a nie SIMa

  • 10. Data: 2006-05-05 12:47:13
    Od: Jacek <d...@o...pl>

    > standardowe, jak się wymaga to trzeba coś dać

    W zakładzie pracuje coś, około 200 pracowników. Czy uważasz, że
    pracodawca to dziad bo nie dał każdemu komórki??

    ---
    Jacek