PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakładanie firmy budowlanej

  • 1. Data: 2006-05-04 16:36:16
    Temat: Zakładanie firmy budowlanej
    Od: p...@o...pl

    Mam takie pytanie. Czy żeby założyć firmę typowo budowlaną trzeba
    posiadać jakieś uprawnienia budowlane? Chodzi o to czy, żeby
    wybudować np. domek jednorodzinny jakiemuś klientowi muszę mieć
    uprawnienia? W końcu i tak większość prac wykonuję się pod
    kontrolą urzędu nadzoru budowlanego a reszta zawarta jest w
    projektach.

  • 2. Data: 2006-05-04 16:42:13
    Temat: Re: Zakładanie firmy budowlanej
    Od: Jacek <d...@o...pl>

    p...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > uprawnienia? W końcu i tak większość prac wykonuję się pod
    > kontrolą urzędu nadzoru budowlanego a reszta zawarta jest w

    Jeżeli zadajesz takie pytania, to daj sobie spokój.
    A poza tym polecam Kodeks cywilny, handlowy, prawo budowlane i jeszce
    parę innych w tym stylu.

    ---
    Jacek