PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYSOKIE ZAROBKI GWARANTOWANE !!!

  • 1. Data: 2006-05-04 20:02:58
    Temat: WYSOKIE ZAROBKI GWARANTOWANE !!!
    Od: "Tomrod" <t...@a...pl>

    ŚWIETNA PRACA I WYSOKIE ZAROBKI
    Wszystko w zaciszu domowym, za pośrednictwem Internetu. Dość łatwy i zabawny
    sposób zarabiania w sieci. Jeżeli chcesz dowiedzieć się wszystkich szczegółów
    koniecznie do odwiedzenia strony internetowej.
    http://mlmzarob.w.interia.pl/

    ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY !!!

  • 2. Data: 2006-05-04 20:33:18
    Temat: Re: WYSOKIE ZAROBKI GWARANTOWANE !!!
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Jesteś kolejnym naiwnym, który dał się wciągnąć w przestępczą działalność.
    Poszukaj sobie sam na grupie i sprawdź z którego paragrafu. Policja już Cię
    namierzyła. Niebawem dwóch smutnych panów zapuka do Twych drzwi...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-05-04 21:06:28
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Lukasz zapodał(a):

    > Jesteś kolejnym naiwnym, który dał się wciągnąć w przestępczą działalność.
    > Poszukaj sobie sam na grupie i sprawdź z którego paragrafu. Policja już
    > Cię namierzyła. Niebawem dwóch smutnych panów zapuka do Twych drzwi...

    ... kiedy przyjdą ciemną nocą, w drzwi kolbami załomocą...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2006-05-04 21:46:44
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    DooMiniK napisał(a):

    > ... kiedy przyjdą ciemną nocą, w drzwi kolbami załomocą...

    Raczej rotflują nad naiwnością i głupotą ludzką. Ścigać trzeba tego co
    wyprał tomrodzikowi "musk", potem tego, kto tamtemu wyprał aż się dotrze
    do szczytu piramidki. Tam właśnie są kolesie, których trzeba
    przytrzasnąć za jaja :)

  • 5. Data: 2006-05-05 10:17:20
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ścigać trzeba tego co wyprał tomrodzikowi "musk",

    Tacy nie piorą. Oni przychodzą na gotowe...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"