PracaGrupypl.praca.dyskusje › Legia Cudzoziemska

  • 1. Data: 2006-05-04 21:03:39
    Temat: Legia Cudzoziemska
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Ile mozna zarobic i co wogole sie w "takiej legii" robi.

  • 2. Data: 2006-05-04 21:32:05
    Temat: Re: Legia Cudzoziemska
    Od: lynx <s...@g...com>

    rs napisał(a):

    > Ile mozna zarobic i co wogole sie w "takiej legii" robi.

    można zarobić kulke w łeb, ogólnie to się zabija

    --
    lynx
    iMac G5

  • 3. Data: 2006-05-05 08:07:27
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ile mozna zarobic i co wogole sie w "takiej legii" robi.

    kilka latek jak sie prokurator dowie.

  • 4. Data: 2006-05-05 08:39:43
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    the_foe napisał(a):

    > kilka latek jak sie prokurator dowie.

    Eee... tak było kiedyś, ale teraz
    zakaz służby w obcej armii chyba nie obowiązuje?
    Czy też się mylę srodze?

    czarny

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 5. Data: 2006-05-05 09:41:50
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
    | Eee... tak było kiedyś, ale teraz
    | zakaz służby w obcej armii chyba nie obowiązuje?
    | Czy też się mylę srodze?

    obowiazuje nadal.Musisz odbyc sluzbe wojskowa w kraju i wystapic o zgode
    chyba do MON-u aby sluzyc w Legii.

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 6. Data: 2006-05-05 10:22:33
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    rs wrote:

    > Ile mozna zarobic i co wogole sie w "takiej legii" robi.

    umiera

  • 7. Data: 2006-05-05 12:34:16
    Od: "zetka24" <zetka24@.>

    > Ile mozna zarobic i co wogole sie w "takiej legii" robi.

    W rodzinnym miasteczku jest taki jeden, co tam sluzyl. Nie wiem jak sie ma
    sprawa statusu prawnego osoby po LC, ale on pracuje jako szef ochrony
    lokalnego bogacza i ma sie bardzo dobrze. Ile zarobil w Legii - nie wiem,
    ale teraz z pewnoscia zarabia calkiem dobrze. A co sie robi to chyba jasne.

    Zerknij na strone Legii:
    http://www.legionetrangere.fr/

    pozdr
    zetkaa

  • 8. Data: 2006-05-05 12:36:30
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Asmodeusz napisał(a):

    > umiera
    to potem. Najpierw dostaje się w dupę.

  • 9. Data: 2006-05-05 13:08:16
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > Eee... tak było kiedyś, ale teraz
    > zakaz służby w obcej armii chyba nie obowiązuje?
    > Czy też się mylę srodze?

    zalozylem ten temat bo gosc z pracy zamierza pojechac do marsyli (bo tam
    chyba sie miesci legai) i sie zaciagnac do legii.

    i zaciekawilo mnie co tam sie robi etc.

  • 10. Data: 2006-05-05 13:09:35
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    > to potem. Najpierw dostaje się w dupę.