PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Zarobki u operatora - dzial techniczny

  • 1. Data: 2006-05-04 16:14:42
    Temat: Re: Zarobki u operatora - dzial techniczny
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    Imo troche kiepskie porownanie. Kierownikiem salonu IDEI mozna pewnie
    zostac awansujac ze zwyklego doradcy, a zeby zostac doradca to wielka
    wiedza techniczna czy doktoraty sa niepotrzebne. Raczej dobry kontakt z
    ludzmi i takie tam.

    A co do tego doktoratu, to ja bym nie przesadzal. W mojej firmie bylo
    juz kliku doktorow na rozmowach, ktorzy potrafili to co inni, a
    krzykneli sporo wiecej. I na dobre im to nie wyszlo. Na stanowisku
    technicznym nie tytul (pow. mgr) sie liczy a wiedza.