PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]

  • 51. Data: 2008-06-24 21:09:35
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk -
    Od: "marek" <g...@w...pl>

    Drodzy koledzy!
    Osobiscie pracowałem jako administrator w firmie (30 komputerków + system
    alarmowy + wszystko co zwiazane z techniką), nastepnie serwisant elektroniki
    w dużej firmie (drukarki,ksera), następnie 8 miesięcy jako administrator
    sieci w firmie produkcyjnej - zwolniłem się brak perskepktyw, osobiscie
    szukam pracy w 3miescie - brak przez miesiąc.
    Zobaczymy co dalej, zacząłem robić scięzke MS , studia, mgr w trakcie i co?
    I nie mam pracy... Nie wymagam cudów, chce kupic mieszkanie na kredyt czy to
    takie trudne w naszym kraju? Niestety ale tak

  • 52. Data: 2008-06-24 22:03:24
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    marek labidzi:
> [...]
    > I nie mam pracy... Nie wymagam cudów, chce kupic mieszkanie na kredyt czy to
    > takie trudne w naszym kraju? Niestety ale tak

    A myślałeś o zmianie miasta/kraju? Bo wiesz, może być tak, że akurat
    tam gdzie teraz szukasz podaż przewyższa popyt.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Don't be overly suspicious where it's not warranted.

  • 53. Data: 2008-06-24 22:20:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3rnqi$i9r$1@news.mm.pl marek <g...@w...pl> pisze:

    > Nie wymagam cudów, chce kupic mieszkanie na kredyt czy to takie trudne w
    > naszym kraju? Niestety ale tak
    W naszym(?) kraju to po prostu szaleństwo.
    Z hipoteką na plecach latami będziesz żył w obawie o stałe i regularne
    źródło dochodu, i to sporego dochodu, co równa się uzależnieniu od byle
    pracodawcy lub byle klienta (jeśli będziesz prowadził własną działalność).
    A w tle zawsze widmo niewypłacalności, a może i bezdomności.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2008-06-25 04:37:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    marek napisał(a):

    > I nie mam pracy... Nie wymagam cudów, chce kupic mieszkanie na kredyt czy to
    > takie trudne w naszym kraju? Niestety ale tak

    Bo i jesteś w zasadzie pierwszym pokoleniem, które *może* sobie kupić
    mieszkanie na kredyt bo do tej pory mieszkania kupowała/zdobywała cała
    wielopokoleniowa rodzina ;) Jeszcze 20 lat temu gdybyś podjechał pod dom
    10-letnim zachodnim wozem to by Cię palcami wytykali, żeś krezus ;)
    Zmierzam do tego, że być może masz przerost zamiarów nad siły, którymi
    dysponujesz co za tym idzie ogarnia Cię flustracja a to prowadzi do
    jeszcze większego zmniejszenia sił :)

    j.

  • 55. Data: 2008-06-25 06:43:21
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - [OT]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    januszek pisze:
    >ogarnia Cię flustracja a to prowadzi do

    ...frustracji.

    Jakbym to widział pierwszy raz to pomyślałbym, że to literówka.
    Jakaś nowa moda czy co?
    Nigdy na grupach nie wytykałem błędów, ale z jakiegoś powodu
    "flustracja" powoduje, że coraz trudniej mi się opanować.
    Swoją drogą, psycholog miałby ze mnie ubaw jakby chciał sprawdzić
    dlaczego akurat "flustracja" tak na mnie działa podczas czytania :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 56. Data: 2008-06-25 06:56:46
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: "marek" <g...@w...pl>

    To prawda hipoteka na plecach. Sam nie wiem ale szkoda mi lat uczenia się,
    szkoleń itd. Może jednak zmienie specjalność sam nie wiem.

  • 57. Data: 2008-06-25 07:05:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kviat napisał(a):

    > ...frustracji.

    > Jakbym to widział pierwszy raz to pomyślałbym, że to literówka.
    > Jakaś nowa moda czy co?

    To dobrze, że nasz język żyje. Właściwie to chciałem napisać
    "flustracyja" ale w ostatniej chwili zrobiła się z tego "flustracja".
    Żeby było śmiesznij to dopiero po Twojej uwadze dotarło do mnie, że od
    zawsze i zawsze robiłem w tym słowe błąd ;)

    j.

  • 58. Data: 2008-06-25 07:21:41
    Od: Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_>

    glos pisze:
    > Dodalbym jeszcze, ze kolega RJ winien powtorzyc sobie czytanie ze
    > zrozumieniem - w Opolu miesci sie rekruter, co jest bardzo wyraznie
    > napisane w ogloszeniu.

    W ktorym miejscu Anonimie jest to tak wyraznie napisane?
    --
    Robert Jaskula

  • 59. Data: 2008-06-25 07:25:22
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Marcin wrote:
    > Zeby nie byc gołosłowym:
    > http://www.hays.pl/JobSearch/JobDetails.aspx?Type=-1
    &CategoryId=14&Key=&LocationId=926&SalaryFrom=-1&Sal
    aryTo=-1&Page=1&RecordId=417883&Dir=Next

    I pomyslec, ze ja to samo robie za 3000zl brutto, a doswiadczenia mam
    wiecej :)

  • 60. Data: 2008-06-25 07:40:52
    Od: "marek" <g...@w...pl>

    HM
    teoretycznie w Polsce powinno byc wiecj pracy bo ludzie wyjechali - jakos
    nie da sie tego odczuc