PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niedobry kerownik

  • 1. Data: 2003-10-15 11:45:14
    Temat: Niedobry kerownik
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Czesc
    Pyanie do doswiadczonych (lub dobrze poinformowanych):
    Co zrobililbyscie w chwili, kiedy dostajecie nową pracę z warunkiem
    rozpoczęcia jej za miesiąc, mając 3 mce okres wypowiedzenia? Jeżeli zły na
    mnie z powodu kerownik nie zgodzi się na porozumienie stron?

    Dzieki
    Mitch

  • 2. Data: 2003-10-15 12:05:51
    Temat: Re: Niedobry kerownik
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    > Czesc
    > Pyanie do doswiadczonych (lub dobrze poinformowanych):
    > Co zrobililbyscie w chwili, kiedy dostajecie now? pracę z warunkiem
    > rozpoczęcia jej za miesi?c, maj?c 3 mce okres wypowiedzenia? Jeżeli zły na
    > mnie z powodu kerownik nie zgodzi się na porozumienie stron?

    Słuchaj, jest przecież lekarz u którego można załatwić sobie jakies
    zwolnienie, chorobowe czy coś.

    Osobiscie proponuję załatwić to ugodowo. Przecież nigdy nie wiesz czy na
    swojego kierowniak się jeszcze kiedykolwiek natkniesz czy tez nie?

    Postaw sprawe jasno, idziesz do innej fimry bo bedziesz miał wieksze
    możliwości, perspektywy itd. Może to coś da?

    Powodzenia

  • 3. Data: 2003-10-15 12:21:32
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "chelbek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Postaw sprawe jasno, idziesz do innej fimry bo bedziesz miał wieksze
    > możliwości, perspektywy itd. Może to coś da?

    Jasne - za wszelką cenę chcę załatwić to ugodowo - jednak mam DUŻE podstawy
    by sądzić, że mój szefo się na mnie obrazi i będzie mi robił (starał się
    robić) kuku.
    Taki mam charakter, że zawsze staram się wszystko (prawie) załatwiać ugodowo
    jednak niektórzy - zwłaszcza mający JAKĄŚ "władzę" często starają się
    postawić na swoim.

    Pytam na wszelki wypadek
    Dzieki

  • 4. Data: 2003-10-15 12:29:30
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Mitch <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozpoczęcia jej za miesiąc, mając 3 mce okres wypowiedzenia? Jeżeli zły na
    > mnie z powodu kerownik nie zgodzi się na porozumienie stron?

    Skoro masz takiego złego kierownika, to czemu ześ siedział w tej robocie
    ponad trzy lata, skoro masz taki okres wypowiedzenie. Może wcale ci tak źle
    nie było ? A dlaczego z góry zakładasz, że facet jest głupi i się nie
    zgodzi ? Może facet ma jakieś powody, że jest na ciebie zły. Może spójrz też
    na siebie krytycznym wzrokiem ?

  • 5. Data: 2003-10-15 12:43:26
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie było ? A dlaczego z góry zakładasz, że facet jest głupi i się nie
    > zgodzi ? Może facet ma jakieś powody, że jest na ciebie zły. Może spójrz

    Żem siedział bo tak mi się podobało, kierownik jest około 5 miesięcy.
    Nie, nie było mi źle i wcale tego nie napisałem.
    Wolę założyć z góry i przygotować się na ew. kłopoty niż potem w pośpiechu
    podejmować nieprzemyślane decyzje.
    ZAWSZE krytykę rozpoczynam od swojej osoby, bez tego nikt nie ma prawa
    krytykować innych - apropos, nikogo nie skrytykowałem - sytuacja jest
    hipotetyczna.
    Poza tym Twój post nie wnosi NICZEGO co było by odpowiedzią na zadane przeze
    mnie pytanie.

    Mitch

  • 6. Data: 2003-10-15 13:03:23
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozpoczęcia jej za miesiąc, mając 3 mce okres wypowiedzenia? Jeżeli zły na
    > mnie z powodu kerownik nie zgodzi się na porozumienie stron?

    a)rowiązalibyśmy umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracodawcy,
    b) nie przyszlibyśmy do roboty i wtedy by było odwrotnie, a jak nie to tym
    lepiej,
    c)poszlibyśmy na urlop bezpłatny w okresie wypowiedzenia ( o ile takiego by nam
    udzielili),
    d) ile by się dało to bylibyśmy na urlopie wypoczynkowym,
    e) znaleźlibysmy haka na kierownika i się jakoś dogadali,
    f) w ogóle nie gadalibyśmy z kierownikiem tylko poszli na samą górę,
    g) zalewalibyśmy pracodawcę podaniemi o porozumienie stron, aż w końcu by nas
    wywalił,
    h) naruszylibyśmy jakieś nasze obowiązki i by nas wywalili (ino nie podstawowe
    i nie ciężko),

    na razie tyle

    Paweł

  • 7. Data: 2003-10-15 13:05:59
    Od: "luke" <k...@b...pl>

    Witam,

    [...]
    > źle
    > też

    [...]

    Zawsze dziwililem sie gdy czytam takie posty. Dlaczego nie udzielicie
    Mitch'owi konkretnej odpowiedzi w jego sprawie tylko piszecie pierdoly na
    temat 'patrzenia na siebie krytycznie' itd. Takze zainteresowalem sie ta
    sprawa bo bede chcial odejsc w najblizszej przyszlosci i
    staram sie przygotowac do tego, mimo ze mam wspanialego szefa...

    Pozdrawiam,

    Luke

  • 8. Data: 2003-10-15 14:14:47
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Sklaniam sie z przedmowca:
    Wynegocjowalbym porozumienie stron, a jak nie poszedlbym do szefa mojego
    szefa (za zadna cene nie zdradzajac nowego miejsca pracy w stare firmie)
    W razie niedojscia do porozumienia wynegocjowalbym nowy moment zatrudnienia
    w nowej firmie. jesli juz Cie wybrali, to pewnie beda sklonni troche
    poczekac w raziekoniecznosci

    Przyparty do muru po niepowodzeniu powyzszych postaralbym sie zeby mnie
    zwolnili z mojej winy

  • 9. Data: 2003-10-15 19:00:23
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poczekac w raziekoniecznosci
    >
    > Przyparty do muru po niepowodzeniu powyzszych postaralbym sie zeby mnie

    Dziękuje serdecznie, łączę pozdrowienia
    :)
    Mitch

  • 10. Data: 2003-10-16 11:09:15
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Użytkownik "chelbek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Słuchaj, jest przecież lekarz u którego można załatwić sobie jakies
    > zwolnienie, chorobowe czy coś.

    Jasne, a jak w ZUS się ktoś połapie, to może się z tego zrobić sprawa
    prokuratorska.
    To już lepiej po prostu porzucić pracę.