PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to możliwe ?

  • 1. Data: 2003-10-15 10:26:38
    Temat: czy to możliwe ?
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    że moderator mając informacje jako pierwszy, odcedza co ciekawsze i nie
    puści na grupę ?

    też mnie zaciekawiło, jeśli do moderatora trafia średnio 200 dziennie ?

    (tu mi się kojarzy sklep z odzieżą używaną :-D najpierw przegląda
    właściciel, potem znajomi, na koniec dopiero klienci)

    pozdrawiam :-)

  • 2. Data: 2003-10-15 10:57:21
    Temat: Re: czy to możliwe ?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Zorro <p...@p...onet.pl> wrote:

    > że moderator mając informacje jako pierwszy, odcedza co ciekawsze i nie
    > puści na grupę ?

    Oczywiście rozumiesz, że jest to pomówienie?

    > też mnie zaciekawiło, jeśli do moderatora trafia średnio 200 dziennie ?

    Pisałem już co zawiera reszta, która nie pojawia się na grupie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-10-15 11:06:47
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    witaj :-)

    > Oczywiście rozumiesz, że jest to pomówienie?
    jakie tam pomówienie ?
    pytanie czy to możliwe

    > Pisałem już co zawiera reszta, która nie pojawia się na grupie.
    oczywiście
    czy zatem powinienem rozumieć, że autor publikacji w GW ma dostęp do
    statystyki moderatora w stylu: wpadło dziś 200 maili ?

    ja jestem zdesperowany szukający pracy więc niewiele ryzykuję :-D najwyżej
    zostanę jakoś zablokowany ?

    czy moderatora ktoś sprawdza ?
    czy mam zakładać, że każdy jest uczciwy z założenia ?
    oczywiście mam prawo założyć sobie grupę i moderować ją do woli

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-15 11:53:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Zorro <p...@p...onet.pl> wrote:

    > jakie tam pomówienie ?
    > pytanie czy to możliwe

    To nie jest pytanie. To jest sugestia.

    > czy zatem powinienem rozumieć, że autor publikacji w GW ma dostęp do
    > statystyki moderatora w stylu: wpadło dziś 200 maili ?

    Nie. Autor publikacji w GW _zapytał_ moderatora. Aż tak trudno na to wpaść?

    > ja jestem zdesperowany szukający pracy więc niewiele ryzykuję :-D najwyżej
    > zostanę jakoś zablokowany ?

    Nie rozumiem?

    > czy moderatora ktoś sprawdza ?

    Do moderatora należy mieć zaufanie.

    > czy mam zakładać, że każdy jest uczciwy z założenia ?

    Każdy != moderator.

    > oczywiście mam prawo założyć sobie grupę i moderować ją do woli

    Też.
    Ale tak naprawdę o co chodzi? Bo jeśli chcesz mnie zapytać, czy zatrzymuję
    pewne ogłoszenia i 'przekazuję je znajomym' (jak to zasugerowałeś), to po
    prostu zapytaj mnie, a nie grupę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-10-15 12:02:19
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    OK masz rację
    nie ma sensu tego ciągnąć i nie było sensu zaczynać
    chyba jestem nie w formie umysłowej
    sorry

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-15 12:41:11
    Od: " leszek" <s...@g...WYTNIJ.pl>

    Zorro <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > (tu mi się kojarzy sklep z odzieżą używaną :-D najpierw przegląda
    > właściciel, potem znajomi, na koniec dopiero klienci)

    Nie należy każdego osądzać po sobie i po swoich znajomych kierownikach
    sklepów z odzieżą używaną.

    Jakby tak było, to miałbyś przecież tutaj nawał postów od pracodawców,
    którzy zgłosili ofertę do p.p.o i tej oferty tam nie zobaczyli. Cięzko
    pojąć ?

  • 7. Data: 2003-10-15 16:55:49
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Zorro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > że moderator mając informacje jako pierwszy, odcedza co ciekawsze i nie
    > puści na grupę ?

    Oczywiscie. To norma. A moderatorzy zmieniaja sie co jakis czas, poniewaz -
    jak powszechnie wiadomo - jak sie czlowiek dorobi palacyku nad Loara, 12
    samochodow i 3 helikopterow to czas poswiecony na uzeranie sie z serwisem
    oraz ofertami firm ochroniarskich i ubezpieczeniowych staje sie zbyt duzy,
    zeby miec czas na moderowanie.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?