PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiedobry kerownik › Re: Niedobry kerownik
    From: "Mitch" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niedobry kerownik
    Date: Wed, 15 Oct 2003 14:43:26 +0200

    Użytkownik " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w wiadomości
    news:bmjeja$jdj$1@inews.gazeta.pl...

    > Skoro masz takiego złego kierownika, to czemu ześ siedział w tej robocie
    > ponad trzy lata, skoro masz taki okres wypowiedzenie. Może wcale ci tak
    źle
    > nie było ? A dlaczego z góry zakładasz, że facet jest głupi i się nie
    > zgodzi ? Może facet ma jakieś powody, że jest na ciebie zły. Może spójrz
    też
    > na siebie krytycznym wzrokiem ?

    Żem siedział bo tak mi się podobało, kierownik jest około 5 miesięcy.
    Nie, nie było mi źle i wcale tego nie napisałem.
    Wolę założyć z góry i przygotować się na ew. kłopoty niż potem w pośpiechu
    podejmować nieprzemyślane decyzje.
    ZAWSZE krytykę rozpoczynam od swojej osoby, bez tego nikt nie ma prawa
    krytykować innych - apropos, nikogo nie skrytykowałem - sytuacja jest
    hipotetyczna.
    Poza tym Twój post nie wnosi NICZEGO co było by odpowiedzią na zadane przeze
    mnie pytanie.

    Mitch