PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dla moderatora praca oferowna (i nie tylko)

  • 1. Data: 2003-10-15 11:12:40
    Temat: Pytanie dla moderatora praca oferowna (i nie tylko)
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    Staram się zamieścić ogłoszenie w praca oferowana i mam pytanie dot.
    kodowania
    Co to jest MINE? Taki tryb polecił mi Pan Przemysław
    Jakie kodowanie znaków mam zastosować (używam outlook'a)
    Format --> Kodowanie --> ..... i co?

    Artur

  • 2. Data: 2003-10-15 11:49:51
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Stayline Polska" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kodowania
    > Co to jest MINE? Taki tryb polecił mi Pan Przemysław
    > Jakie kodowanie znaków mam zastosować (używam outlook'a)

    W ustawieniach MO:
    Narzedzia/ Opcje/ wysylanie/ format wysylania do grup dyskusyjnych/ zwykly
    tekst - ustawienia zwyklego tekstu/
    i hop :)

    m.

  • 3. Data: 2003-10-15 11:53:11
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    Problem dotyczy tylko kodowania. Ogłoszenie wysyłane jest zwykłym tekstem
    (nie HTML)
    Artek
    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bmjc8s$9tj$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2003-10-15 11:54:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stayline Polska <c...@s...pl> wrote:

    > Staram się zamieścić ogłoszenie w praca oferowana i mam pytanie dot.
    > kodowania
    > Co to jest MINE? Taki tryb polecił mi Pan Przemysław

    1. MIME

    > Jakie kodowanie znaków mam zastosować (używam outlook'a)
    > Format --> Kodowanie --> ..... i co?

    2. Można zapytać mailem, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-10-15 11:57:02
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > Problem dotyczy tylko kodowania. Ogłoszenie wysyłane jest zwykłym tekstem
    > (nie HTML)
    > Artek

    Ale dokladnie tam ustawiasz MIME.

    m.

  • 6. Data: 2003-10-15 12:02:07
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    dziękuj e za adres e-mail (teraz już można odpowiedzieć mailem)

  • 7. Data: 2003-10-15 12:04:24
    Od: "Stayline Polska" <c...@s...pl>

    takie mam ustawienie i nie czyta polskich znaków
    Ale dziękuję mam już kontakt z moderatorem
    Artur
    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bmjcmb$bk2$1@inews.gazeta.pl...