PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisy dla freelancerów

  • 1. Data: 2003-10-15 10:12:28
    Temat: Serwisy dla freelancerów
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl>

    Czesc

    Czy moze ktos polecic jakies dobre serwisy dla freelancerow? Chodzi mi o
    spora baze firm (projektow) z inteligentnie zrobionym systemem i najlepiej
    za jakies niewielkie pieniadze :)

    pozdrawiam
    kuba florczyk

  • 2. Data: 2003-10-15 10:40:44
    Temat: Re: Serwisy dla freelancerów
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spora baze firm (projektow) z inteligentnie zrobionym systemem i najlepiej

    frelancerow w jakiej branzy ? programowanie, DTP, multimedia, hiromancja?

    w DTP i pokrewnych nie widzialem zadnego .. gdzie byly by pwazne oferty...

  • 3. Data: 2003-10-15 12:04:14
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl>

    > frelancerow w jakiej branzy ? programowanie, DTP, multimedia, hiromancja?
    >
    > w DTP i pokrewnych nie widzialem zadnego .. gdzie byly by pwazne oferty...

    Programowanie.
    Oczywiscie zagraniczne strony.

    pozdr
    kuba florczyk

  • 4. Data: 2003-10-15 12:13:32
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    www.elance.com, ale nie dam reki czy tam jest oprogramowanie.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 5. Data: 2003-10-15 12:50:05
    Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm>

    Witam,
    znam tylko taka www : www.fln.pl ktos cos probuje zrobic, ale nie bardzo mu
    to idzie, prawie wogole nie ma ofert : (

    Pozdrawia FunnyFrog :)

  • 6. Data: 2003-10-15 13:12:25
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl>

    > www.elance.com, ale nie dam reki czy tam jest oprogramowanie.

    Jest. Mam tylko pytanko czy uzywasz tego serwsu ? a jesli tak to czy jestes
    zadowolony.

    kuba f.

  • 7. Data: 2003-10-15 13:28:33
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Kuba Florczyk napisał(a):

    > Jest. Mam tylko pytanko czy uzywasz tego serwsu ? a jesli tak to
    > czy jestes zadowolony.

    niestety nie :), ja to za mala plotka jestem, zeby moc z nimi
    konkurowac..., polski odpowiednik www.e-zlecenie.pl (nota bene moj
    autorski projekt (i pomysl - system oparty na aukcji holenderskiej),
    ale sprzedany i juz sie do niego nie przyznaje ;)), jest tez:
    http://www.3lance.pl/zyrafa/index.html i www.fln.pl, ale raczej w
    Polsce nie ma zbyt duzego zainteresowania wsrod zleceniodawcow.

  • 8. Data: 2003-10-16 04:24:41
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    www.dice.com

    --