PracaGrupypl.praca.dyskusje › mój wymiar urlopu

  • 1. Data: 2004-11-26 07:21:50
    Temat: mój wymiar urlopu
    Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>

    witam grupę
    ostatno kłócę się z moją kadrową o mój wymiar urlopu. Ona twierdzi że mi
    przysługuje 20 dni. Poszedłem do inne kadrowe, bardziej doświadczonej i
    ustaliła mi że 26 dni.
    Jeżeli tak to w tym roku miałbym jeszcze 6 dni. A co Wy na to?
    Skończyłem Technikum Mechaniczne pięcioletnie w czerwcu 1999 (świadectwo
    maturalne), poszedłem na studia licencjackie zaoczne (3 lata) które
    ukończyłem w 11 czerwca 2002 roku.
    Podczas studiów pracowałem:
    - od 05.07.1999r do 29.02.2000r. (umowa o pracę)
    - od 01.02.2002r do 14.10.2002 (umowa o prace, pół etatu)
    a następnie:
    - od 15.10.2002r do chwili obecnej (umowa o pracę)

    No to ile mam tego urlopu?
    Ja nie wierze mojej kadrowej i dlatego tak się wszystkich dopytuje.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-11-26 15:01:11
    Temat: Re: mój wymiar urlopu
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Marcin" <j...@p...onet.pl> napisał:

    > No to ile mam tego urlopu?
    > Ja nie wierze mojej kadrowej i dlatego tak się wszystkich dopytuje.

    20 dni. Praca podczas studiów nie liczy się już do stażu. Po 2 latach pracy
    od ukończeniu
    studiów będzie Ci przysługiwało 26 dni.
    Przynajmniej tak wywnioskowałem po pobieżnym przejrzeniu archiwum tej grupy.
    ;>

  • 3. Data: 2004-11-27 01:06:47
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5b02.00000026.41a6d98e@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > - od 01.02.2002r do 14.10.2002 (umowa o prace, pół etatu)
    > a następnie:
    > - od 15.10.2002r do chwili obecnej (umowa o pracę)

    Po ukończeniu technikum 5-letniego w czerwcu 1999 r. miałeś 5 lat
    stażu do urlopu wypoczynkowego.
    Po ukończeniu studiów licencjackich w dniu 11 czerwca 2002 r. Twój
    staż do urlopu był równy 8 lat, ponieważ studia licencjackie są
    studiami wyższymi.
    Ponieważ od ukończenia studiów wyższych pracujesz bez przerwy to od
    dnia 11 czerwca 2004 r. Twój staż do urlopu wypoczynkowego wynosi 10
    lat i nabyłeś prawo do 26 dni rocznego wymiaru urlopu wypoczynkowego,
    jednak nie musi to znaczyć, że nabyłeś prawo do 26 dni urlopu
    wypoczynkowego w 2004 r.
    Od dnia 11 czerwca 2004 r. nabyłeś prawo do urlopu uzupełniającego w
    wymiarze 6 dni (czyli 26 dni w 2004 r.) tylko wtedy, jeżeli co
    najmniej od 1 stycznia 2004 r. jesteś zatrudniony na podstawie umowy o
    pracę na czas nieokreślony.
    Jeżeli natomiast jesteś lub byłeś w 2004 r. zatrudniony na podstawie
    umowy o pracę na czas określony, to urlop wypoczynkowy w 2004 r.
    należy obliczyć jako urlop proporcjonalny z wymiaru 20 dni i 26 dni:
    5/12 x 20 + 7/12 x 26.

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-11-27 10:58:56
    Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wymiarze 6 dni (czyli 26 dni w 2004 r.) tylko wtedy, jeżeli co
    > najmniej od 1 stycznia 2004 r. jesteś zatrudniony na podstawie umowy o

    Mam umowę na czas nieokreślony toteż w tym roku mam jeszcze 6 dni i w
    następnym 26. A moja kadrowa sięze mną kłóciła ale już ją uświadomiłem.
    Dzięki
    pozdrawiam
    Marcin