PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa ile wycenic woja prace? › Re: Na ile wycenic woja prace?
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na ile wycenic woja prace?
    Date: Fri, 26 Nov 2004 17:46:16 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@ntwklan-ka-81-219-112-30.devs.futuro.pl

    Fri, 26 Nov 2004 15:47:23 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Gitner
    napisał(a):

    > No niby tak ale tej umowy nie jestem pewny i oswiadcozno mi ze jesli nie
    > bede zatrudniony to otrzymam wynagrodzenie za te prace. Tylko ile zarzadac?

    Mowic moga wiele, ale patrzac przez pryzmat polskiej rzeczywistosci to
    troceh wyglada jakby zamierzali Cie wyzyskac. Robisz projekty, jeden,
    drugi, umowy nie ma. Tak sie nie robi.
    Jak ktos chce wiedziec co umiesz, to sie o portfolio prosi a nie kaze robic
    projekty i potem jeszcze do druku, "a tymczasem jeszcze to by pan
    zrobil..."

    Zle to wyglada.

    A jak beda chcieli zatrudnic, to powiedz ile chcesz. Mozesz zreszta
    pracowac za najnizsza krajowa, ale jak czytam co mowisz to powiedzmy 2000zl
    bylyby chyba odpowiednie.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl