PracaGrupypl.praca.dyskusje › NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!

  • 21. Data: 2002-11-18 18:09:34
    Temat: Re: NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał w wiadomości

    > Ze wzajemnoscia. A tak na marginesie, to nicki pisze
    > sie z duzej litery - no, ale skad Ty to mozesz wiedziec?

    NORMALNIE TO PISZE SIE Z DUZEJ, ALE NIE tWOJ, NIE MAM DLA cIEBIE I DLA
    TAKICH JAK tY ZADNEGO SZACUNKU.

    PLONK*

    --
    t*o*m*a*i*
    -

  • 22. Data: 2002-11-18 18:09:34
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

  • 23. Data: 2002-11-18 21:10:11
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Użytkownik "wolb" <k...@n...onet.pl> napisał

    > Gdzie tu masz chamstwo? Nie widzisz, ze ten tekst
    > jest napisany z przymruzeniem oka???

    Ja zauważyłem, że zakończyłeś wywaleniem ozora a nie uśmieszkiem
    z przymrużeniem oka. A przecież jesteś tu petentem a nie dyrektorem.

    > Nigdy nie rozumialem ludzi bez poczucia humoru.

    Nie każdy musi mieć tak specyficzne poczucie humoru jak Ty.
    Nie powinienem się też odzywać, bo sam jestem gościem
    na tej grupie, ale Twoje wejście było cokolwiek nieeleganckie
    i miej odwagę cywilną się do tego przyznać.
    To jest poważna grupa a nie pl.soc.sex czy cokolwiek.
    I masz szczęście, że poważne osoby, które tu pisują
    mają o wiele więcej kultury osobistej niż np. ja
    i jeśli Cię nawet splonkowali to o tym nie piszą.
    Tylko nie dziw się, że nikt Ci nie odpowiada.

    > Chamstwem jest jakbym napisal: "Sluchaj k***a! Masz
    > byc grzeczny bo ci przy******e!". To by bylo chamstwo.

    A to już przesadziłeś do końca.

    > Zastanow sie nad tym co piszesz.

    No właśnie.

    PLONK warning

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 24. Data: 2002-11-18 21:39:41
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "bellboy" <b...@h...pl> napisał

> [...]
    > i miej odwagę cywilną się do tego przyznać.
    > To jest poważna grupa a nie pl.soc.sex czy cokolwiek.

    Po przegladnieciu kilkudziesieciu postow, moge
    stwierdzic, ze nie wiele tej grupie brakuje do pl.soc.sex

    > I masz szczęście, że poważne osoby, które tu pisują
    > mają o wiele więcej kultury osobistej niż np. ja
    > i jeśli Cię nawet splonkowali to o tym nie piszą.
    > Tylko nie dziw się, że nikt Ci nie odpowiada.

    Juz mnie nic tutaj nie zdziwi.

    > A to już przesadziłeś do końca.

    Do konca to jeszcze daleko

    > PLONK warning

    Nie krepuj sie.

    Neko

  • 25. Data: 2002-11-19 07:45:17
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arb4es$h0p$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał

    > Wyluzuj. Nie znasz sie na zartach???

    Ah...rzeczywiście to był żart....no to w takim razie śmieję się do rozpuku -
    szkoda, że nie zrozumiałem od razu że to był żart.

    Fakt jest taki, że ponieważ pytanie jakie zadałeś w swoim poście w żaden
    sposób mnie nie dotyczy oraz nie znam na niego odpowiedzi, tak więc gdyby
    temat był prawidłowy to nawet bym do tego posta nie zaglądnął.

    I jak sam widzisz wielu ludzi na takie zachowanie się wypina. Też bym się
    wypiął zupełnie i nawet bym się nie odzywał, ale zdziwiło mnie po prostu to,
    że pomimo tylu wyjaśnień innych ludzi nie widzisz niestosowności takiego
    zachowania.

    Chciałem Ci tylko pokazać i może innym którzy też planowali tego typu
    sztuczki, że one się nie opłacają, bo odpowiedzi nie uzyskasz, a jeśli
    nawet, to zepsułeś sobie opinię.
    Ludzie myślą, że jeżeli to internet, to można się zachowywać niekulturalnie
    bo jest się anonimowym.

    > Podaj mnie do prokuratury. Oszustwo to przestepstwo.

    Na wszelki wypadek się zaśmieję, bo jeszcze potem się okaże, że tutaj znowu
    chciałeś nas rozbawić żartem i znowu wyjdę na tego bez poczucia humoru.

    > A gdzie Ty dales odpowiedz?

    Mi chodziło o to , że SławekM zarzuca innym brak merytorycznej odpowiedzi a
    sam jej nie dał. Zarzucał innym, że piszą jałowe teksty a sam nic nie
    napisał.
    A ja nikomu nie zarzuciłem braku merytorycznej odpowiedzi w tym poście, więc
    nie jestem zobowiązany jej udzielać.

    A poza tym nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie. I to jest Twoja wina, że
    wielu ludzi, których to pytanie nie dotyczy musiało je przeczytać.

    > Paranoja. Tutaj co 5 post jest świnski, ale to
    > jakos chyba nikomu nie przeszkadza.

    Twój post nie był świński. Na świńskie posty ludzie po prostu nie reagują bo
    to nie ma sensu. Twoje zachowanie związane z zastosowaniem sztuczki z
    tytułem było niestosowne i tyle. A na niestosowność zachowania, można zwócić
    uwagę, jeżeli jest nadzieja, że ktoś więcej tak nie będzie robił (i tylko
    wtedy).
    Zresztą szkoda więcej czasu na tą dyskusję. Jeżeli naprawdę nie rozumiesz,
    że tak się nie robi, to rzeczywiście lepiej było Ciebie zupełnie olać i
    tyle.

    Rafał