PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - Warszawska Giełda komputerowa

  • 1. Data: 2002-11-17 06:48:50
    Temat: Praca - Warszawska Giełda komputerowa
    Od: "P@U" <u...@o...pl>

    Witam.

    Chciałem zapytać czy może ktoś próbował znaleźć pracę w ten sposób - pytanie
    kieruję rzecz jasna do szeroko pojętego grona informatyków - pójść na
    giełdę, pochodzić między stoiskami, popytać o pracę.
    Zadaję sobie sprawę, że większość z tych wystawców to drobni handlarze i
    usługodawcy, poza tym nie chciałbym żeby zostało to źle przeyjęte. Co
    myślicie ??

    PaW

  • 2. Data: 2002-11-17 11:08:39
    Temat: Re: Praca - Warszawska Giełda komputerowa
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "P@U" <u...@o...pl> wrote in message news:ar7e1u$jot$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Zadaję sobie sprawę, że większość z tych wystawców to drobni handlarze i
    > usługodawcy, poza tym nie chciałbym żeby zostało to źle przeyjęte. Co

    mysle, ze mozesz popytac, niektorzy maja sklepy i rozwijaja jakas dzialanosc
    typu okablowanie blokow i doprowadzenie netu, ale nie liczyl bym na jakas
    stala posade imo.
    pozdro
    /p