PracaGrupypl.praca.dyskusje › NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!

  • 1. Data: 2002-11-16 21:28:27
    Temat: NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Musialem jakos zachecic, nie? ;)))

    Rzucicie jakimis namiarami na UCZCIWE firmy,
    ktore posrednicza w pracy za granica (Niemcy, Holandia itp
    oprocz ELC http://www.e-l-s.nl/)

    Tylko zeby to nie byly firmy w stylu 'Dionizy i spolka
    bez odpowiedzialnosci' - prosze o powazne namiary na solidne,
    sprawdzone firmy (z ewidencjonowane!)

    Jak macie jakies doswiadczenia w takowej pracy za granica,
    to chetnie poslucham.

    BTW: Swoja droga w tym kraju niewiele juz mozna zrobic,
    chyba, ze jak chcesz dostac garba ;) to masz ku temu
    cholerna okazje.

    BTW2: Acha, jestem po raz pierwszy na tej
    grupie, wiec prosze stanowczo o uprzejmosc ;P

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-=======-[ e-mail: n...@g...pl ]==>

  • 2. Data: 2002-11-17 10:41:07
    Temat: Re: NIEWIARYGODNE. Musisz to przeczytac !!!
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Sat, 16 Nov 2002 22:28:27 +0100, gdy "Neko"
    <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał:

    >Musialem jakos zachecic, nie? ;)))

    Jasne:
    Instrukcja dla posiadaczy Forte Agenta:
    Filter --> Kill Filter --> Delete (Paste Author).

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 3. Data: 2002-11-17 12:03:23
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> napisał

    > Jasne:
    > Instrukcja dla posiadaczy Forte Agenta:
    > Filter --> Kill Filter --> Delete (Paste Author).

    Nie masz nic wiecej do powiedzenia? Pytanie bylo proste.
    Widocznie nie zrozumiales.

    No nic, trzeba usuwac "smieci" z Usenetu:

    *PLONK*

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-=====-[ e-mail: n...@g...pl ]==>

  • 4. Data: 2002-11-17 16:41:25
    Od: "Mateusz Kuziora" <m...@w...edu.pl>

    Masz na myśli siebie???

  • 5. Data: 2002-11-17 17:18:42
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Mateusz Kuziora" <m...@w...edu.pl> napisał

    > Masz na myśli siebie???

    Domysl sie. To nie trudne.

    Neko

  • 6. Data: 2002-11-17 18:30:58
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Neko" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mateusz Kuziora" <m...@w...edu.pl> napisał

    > Domysl sie. To nie trudne.

    PLONK* Oczywiscie dla neko, takch on trzeba PLONKowac!

    --
    t*o*m*a*i*
    Jak chcesz mi cos wyslac na priv, usun 69 z adresu.

  • 7. Data: 2002-11-17 18:36:44
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > BTW2: Acha, jestem po raz pierwszy na tej
    > grupie, wiec prosze stanowczo o uprzejmosc ;P

    TO, że jesteś tu pierwszy raz to raczej Ciebie
    zobowiązuje do uprzejmości, a prosić to możesz najwyżej
    o wyrozumiałość ;->

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 8. Data: 2002-11-17 18:53:32
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> napisał

    > TO, że jesteś tu pierwszy raz to raczej Ciebie
    > zobowiązuje do uprzejmości, a prosić to możesz najwyżej
    > o wyrozumiałość ;->

    Dobra, wyklad mamy juz za soba :>

    To moze jakies konkrety? Wiesz, trafienie w sendno :>

    Neko

  • 9. Data: 2002-11-17 20:28:39
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl> napisał

    > PLONK* Oczywiscie dla neko, takch on trzeba PLONKowac!

    Ze wzajemnoscia. A tak na marginesie, to nicki pisze
    sie z duzej litery - no, ale skad Ty to mozesz wiedziec?

    * PLONK *

    BTW: Niezle, wesola ta grupa. Kto kolejny do PLONKowicy ? :)

    Zadnych konkretow - ani JEDNEJ odpowiedzi, tylko
    kolesie szukajacy zaczepki... ;>

    --
    Neko

  • 10. Data: 2002-11-17 20:39:29
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    > To moze jakies konkrety? Wiesz, trafienie w sendno :>
    >
    > Neko

    Kolego czy na prg-s juz nikt z toba nie gada? Tu tez nie pogadamy ,
    szczegolnie jesli chodzi seNdno:)