PracaGrupypl.praca.dyskusje › windykacja - jakie wynagrodzenia ?

  • 1. Data: 2002-11-16 20:12:09
    Temat: windykacja - jakie wynagrodzenia ?
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    witam,

    zostalem zaproszony na rozmowe do banku, dzial windykacji,
    wstepnie wiem ze praca na 1/2 etatu, umowa o prace

    pytanie - jaka kwote netto moge zaproponowac ?

    mam 24 lata, mieszkam w duzym miescie wojewodzkim,
    mam wyzsze wyksztalcenie + studia podyplomowe,
    doswiadczenie:
    >3 lata w finansach i IT,
    >2 lata w organizacjach non-profit - glownie zarzadzanie projektami

    pozdrawiam,
    chlodny_

  • 2. Data: 2002-11-16 22:13:08
    Temat: Re: windykacja - jakie wynagrodzenia ?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > witam,
    >
    > zostalem zaproszony na rozmowe do banku, dzial windykacji,
    > wstepnie wiem ze praca na 1/2 etatu, umowa o prace
    >
    > pytanie - jaka kwote netto moge zaproponowac ?

    Bank jest struktura schierarchizowaną i przypuszczam, że wie ile chce i
    ile ci zapłaci. Pytają, ile byś chciał, by ocenić, jak bardzo będziesz
    sfrustrowany, gdy dostaniesz mniej lub jak bardzo jesteś zdeterminowany,
    że chcesz mniej, niż zamierzali dać. Nie pracowałem w banku, ale moja
    odpowiedź, gdy chcę dostać pracę i nie mogę pozwolić sobie, żeby treść
    mojej odpowiedzi utrudniła ten fakt, wygląda mniej więcej tak:
    - w poprzedniej pracy zarabiałem tyle i tyle. Mam jednak świadomość, że
    w państwa firmie są ustalone pewne standardy, w skład których wchodzi
    poziom wynagrodzeń. Spodziewam się, że moje wynagrodzenie nie będzie
    odbiegało znacząco od tego, co zarabiają inni pracownicy na podobnych
    stanowiskach. Dlatego jestem skłonny rozważyć państwa propozycję,
    ponieważ wysokość wynagrodzenia to tylko jeden z elementów, który wpływa
    na chęć pracy w państwa firmie, ..... (tu może być trochę marketingowego
    bełkotu).

    Kluczem do udzielania odpowiedzi jest, jak w handlu, nie podawanie ceny
    jako pierwszy. Jeżeli podasz, ile chcesz, to na twoim cv zrobią praszek,
    że się nadajesz i ile chcesz, jak będzie za dużo, powędrujesz do kosza,
    jak podasz za mało, będziesz żałował.
    Jeżeli jesteś odważny i masz tupet, możesz zapytać wprost: - przecież
    pan/pani wie ile może mi zaproponować, uważam, że będę dobrym
    pracownikiem i szkoda by było, gdyby państwo zrezygnowali z mojej osoby
    tylko dlatego, że podałem niewłaściwą liczbę.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-11-16 22:14:04
    Od: "betka" <b...@w...pl>

    Użytkownik "chlodny_" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pytanie - jaka kwote netto moge zaproponowac ?
    >
    > mam 24 lata, mieszkam w duzym miescie wojewodzkim,
    > mam wyzsze wyksztalcenie + studia podyplomowe,

    no nie wiem
    moze przytocze przyklad:
    moja kolezanka pracowala przez miesiac w takiej firmie. Zaproponowano jej
    900 zl (z premia). Oczywiscie na pelnym etacie;-) Przeciez to jest smieszne.

    pozdro betka

  • 4. Data: 2002-11-16 22:40:05
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    Użytkownik "betka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > moja kolezanka pracowala przez miesiac w takiej firmie. Zaproponowano jej
    > 900 zl (z premia). Oczywiscie na pelnym etacie;-) Przeciez to jest

    tyle samo dostaja osoby w inny banku, ktorego nazwy nie wymienie (5-io
    literowa)
    z tym, ze w przyblizeniu 90% sa to osoby ze srednim wyksztalceniem i mierna
    znajomoscia
    komputera, o jezyku obcym nie wspominajac.....jednak bank ten przyjmuje
    sporo absolw.
    z programu 1 praca i srednio 10% tych osob ma mozliwosc pozostac na etacie
    to tak na marginesie - jako ciekawostka

    pozdr,
    chlodny_

  • 5. Data: 2002-11-16 22:55:06
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako pierwszy. Jeżeli podasz, ile chcesz, to na twoim cv zrobią praszek,
    > że się nadajesz i ile chcesz, jak będzie za dużo, powędrujesz do kosza,

    haa, z perspektywy czasu troche zaluje, ze czasami nie powiedzialem "za
    malo"
    pracy szukam od pol roku - najpierw warszawka, teraz glownie lokalny rynek
    tzn. 3miejski
    i przyznam szczerze, ze powoli mam tego wszystkiego dosyc - coraz czesciej
    mysle o wyjezdzie
    czy raczej o emigracji..... sam nie wiem, ale jakos nie widze dla siebie
    przyszlosci w tym kraju

    takich sztuczek tez juz probowalem ;-)

    pozdrawiam,
    chlodny_

  • 6. Data: 2002-11-17 15:19:09
    Od: von Rutkov <r...@w...pl>

    Dnia 2002-11-16 21:12, Użytkownik chlodny_ napisał:
    > witam,
    >
    > zostalem zaproszony na rozmowe do banku, dzial windykacji,
    > wstepnie wiem ze praca na 1/2 etatu, umowa o prace
    >
    > pytanie - jaka kwote netto moge zaproponowac ?

    z autopsji - firma leasingowa banku (z ryczacym symbolem)
    4000 brutto + samochód + premia
    (ale z doświadczeniem i cały etat)

    pozdrawiam
    von Rutkov

  • 7. Data: 2002-11-17 15:32:49
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

> [...]

    > pytanie - jaka kwote netto moge zaproponowac ?
    >
    > mam 24 lata, mieszkam w duzym miescie wojewodzkim,
    > mam wyzsze wyksztalcenie + studia podyplomowe,

    zaproponuj 1000 zl. Oni Ci obetna o pare stow i bedzie git :)

    Chcialoby sie krzyknac: my to juz znamy! :)
    Znajomy mial taki "romans"

    Jeden z wiekszych bankow w Polsce placil
    za caly etat ok 1000zl. ZA CALY ETAT !!!

    Wykstrzalcenie: Licencjat, angielski biegle, of korz
    komputery, biegle maszynopisanie itp.

    Neko GW

  • 8. Data: 2002-11-17 15:36:25
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

> [...]

    > mysle o wyjezdzie
    > czy raczej o emigracji..... sam nie wiem, ale jakos nie widze dla siebie

    NIe ma przyszlosci w Polsce! Wszystko pada.

    Ja tez myslalem o wyjezdzie. Ale teraz nie mysle. Pakuje
    manatki i wyjezdzam za czas jakis. Nie emigruje, ale jade za chlebem.

    Jako pismak zarabiam 1000 zl i tyram jak duren.

    A na dzien dobry na zachodzie dostaje 3000-4000 + dach + ubezpiecznie.
    Co prawda praca malo ambitna - ale co tam. Ambicja
    ląduje w kieszeni. Przemysl to :)

    Nowy Rok, nowe perspektywy :)

    Neko

  • 9. Data: 2002-11-18 13:29:27
    Od: "Evian" <e...@N...gazeta.pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał(a):

    > Neko GW

    Sorry,
    ja tak z ciekawości>> Czy GW to nazwa pracodawcy- jednego z widacych
    dziennkiów ogolnokrajowych?
    Gosia

  • 10. Data: 2002-11-24 23:12:18
    Od: "Wuj" <w...@i...no_spam.pl>

> [...]
    >
    > pytanie - jaka kwote netto moge zaproponowac ?
    >
    > mam 24 lata, mieszkam w duzym miescie wojewodzkim,
    > mam wyzsze wyksztalcenie + studia podyplomowe,

    osóbka z rodziny pracuje jako windykator
    udostepnia swój samochoód i pracuje w terenie
    ma wychodzi jej 2000zł na miesiac przy średnim wiatrze ...

    wuj