PracaGrupypl.praca.dyskusje › bony a zerwanie umowy

  • 1. Data: 2002-11-16 19:22:14
    Temat: bony a zerwanie umowy
    Od: c...@o...pl

    Otrzymałam od pracodawcy bony na święta, w tym momencie zrywam umowę z firmą i
    chciałabym się dowiedzieć czy pracodawca może zażądać zwrotu bonów swiątecznych

  • 2. Data: 2002-11-16 22:47:16
    Temat: Re: bony a zerwanie umowy
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Otrzymałam od pracodawcy bony na święta, w tym momencie zrywam umowę z firmą i
    > chciałabym się dowiedzieć czy pracodawca może zażądać zwrotu bonów swiątecznych

    Na bonach nie jest chyba napisane, że są na święta. Decyzja zapadła,
    wydano i szlus. Jeżeli by się jednak domagał, powiedz, że przeznaczyłaś
    je na cele dobroczynne i jeżeli jest taka konieczość, to wystapisz z
    petycją o zwrot. Bon nie jest świadczeniem zaliczkowym, niezależnie, czy
    wypłacany jest z funduszu socjalnego czy z zysku i nie jest to
    świadczenie warunkowane wykonaniem jakichkolwiek czynności w
    przyszłości. Nie jest też pożyczką, ani pożyczką dorozumianą, umarzaną
    po spełnieniu określonych warunków.

    Pzdr: Dogbert